خوش آمدید

ال جی و سرمایه گذاری 3.5 میلیارد دلاری برای افزایش تولید نمایشگرهای OLED

ال جی و اندوخته گذاری ۳.۵ میلیارد دلاری برای افزایش تشکیل نمایشگرهای OLED_تاشکن


به گزارش تاشکن

بازار نمایشگرهای اولد (OLED) هر روز پر رونق تر از قبل می شود، به همین علت ال جی تصمیم دارد مبلغ هنگفت ۴ تریلیون وون معادل ۳.۵ میلیارد دلار را برای احداث کارخانه جدیدی به نام P10 اندوخته گذاری کند تا حجم تشکیل پنل های OLED خود را افزایش دهد.

خبرگزاری کره ای The Investor با اشاره به این خبر، می گوید کارخانه مورد او گفت و گو که در شهر پاجو در ایالت گیونگی-دو احداث می شود، از سه ماهه دوم سال ۲۰۱۸ تشکیل خود را اغاز خواهد کرد، ضمن این که تشکیل پنل های OLED در دو کارخانه جاری آنها یعنی E5 و E6 نیز افزایش خواهد یافت.

مجتمع تولیدی ال جی در شهر پاجو

سامسونگ ۹۵ درصد بازار نمایشگرهای اولد جهان را در اختیار دارد

با این حساب انتظار می رود حجم تشکیل نمایشگرهای اولد ال جی تا سال ۲۰۱۹ به ۱۲۰ هزار قطعه در ماه برسد. یقیناً حتی با تحقق این مقصد، باز هم ال جی فاصله بسیاری با رقیب هموطنش یعنی سامسونگ دارد که همین اکنون هم دو برابر این رقم را در ماه تشکیل می نماید. بی علت نیست که غول تکنولوژی کره جنوبی بزرگ ترین بازیگر این حوزه محسوب شده و بیشتر از ۹۵ درصد سهم بازار نمایشگرهای OLED را در اختیار دارد.

ادامه مطلب
شما فقط باید وقت خود را اختصاص به خودتان دهید
آخرین مطالب

گفتنیست جایگاه برتر سامسونگ در این بازار طی چند سال آتی از سوی شرکت های بسیاری تهدید خواهد شد که «ال جی دیسپلی» یکی از جدی ترین آنها به شمار می رود. گزارشات حکایت از آن دارند که اپل با ال جی داخل گفتگو شده تا پنل های OLED مورد نیاز آیفون های بعدی این کمپانی را فراهم نماید، ضمن این که خبرهایی از اندوخته گذاری گوگل در این حوزه نیز به گوش می رسد.

ادامه مطلب
تبلیغات آزاردهنده، زمان نشناسی و آگهی بازرگانیِ تلویزیون برای رادیو!

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع