خوش آمدید

توضیحات «سیما فیلم» درباره پخش «سرزمین مادری»

«سرزمین مادری» تازه در راه شبکه سه_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرنگار فرهنگی ، برخی از رسانه‌ها در خبرهای غیررسمی خود اظهار کردند «سرزمین مادری» از ابتدای اردیبهشت‌ماه روی آنتن می‌رود در حالی که پیش از اغاز ماه رمضان تکلیف سریال شبکه سه روشن شده می بود و همگان می‌دانستند سریال چندین قسمتی ابوالقاسم طالبی چند صباحی قرار است روی آنتن باشد. 

حتی برخی کانال‌های مجازی در کاری شگفت اظهار کردند فصل سوم این سریال روی آنتن نخواهد رفت. همان روزها این شایعه دست به دست می‌شد که کمال تبریزی در او گفت‌وگویی اظهار کرده می بود «سرزمین مادری» سه فاز دارد که هر فصل آن نزدیک به ۲۰ تکه است و در کل شامل ۶۰ تکه می‌شود.

از شب قبل هم از پخش فصل سوم سریال «سرزمین مادری» به گفتن سریال بلاتکلیف نام بردند؛ بازپخشِ فصل اول «سرزمین مادری» که پیش از این پخش شده می بود را سوژه کردند که باکسِ ساعت ۱۸ شبکه سه برای آن انتخاب شد. 

ادامه مطلب
برگزیدگان اتفاقات رسانه ای «صبح» معارفه شدند_تاشکن

پیگیری‌های خبرنگار تسنیم مشخص می کند فصل سوم «سرزمین مادری» در حال پایان کارهای بعد‌تشکیل است. نمود‌های اختصاصی سنگینی دارد که مرحله های پایانی را می‌گذراند. پخش آن سپس از بازپخش فصل اول و دوم «سرزمین مادری» خواهد می بود. 

این چنین قرار است سریال «بدل» هم جانشین «هفت سر اژدها» شود. 

در فصل سوم «سرزمین مادری»، زمان وقوع اتفاقات سریال به سال‌های ۵۶ و ۵۷ می‌رسد و داستان داخل مرحله میانسالی رهی می‌شود و به همین جهت آرش مجیدی جانشین شهاب حسینی که بازیگر نقش دوره جوانی این شخصیت است می‌شود.

ادامه مطلب
حسین وفایی از اسنوکر جهانی چین حذف شد_تاشکن

شهاب حسینی نیز در فصل دوم جانشین علی شادمان بازیگر نقش دوران کودکی رهی شده می بود.

علاوه بر مجیدی بازیگران فرد دیگر همچون کوروش سلیمانی (در نقش سید حشمت)، سعید راد، گلچهره سجادیه، بابک حمیدیان، مهران رجبی، حسین مهری، مجید سعیدی، حسین عابدینی و لیلا برخورداری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال با نام قبل «سرزمین کهن» ابتدا ۳ بهمن ۱۳۹۲ اغاز شد و تا ۲۴ بهمن همان سال نیز ادامه اشکار کرد، اما بعد از مدتی به علت حواشی به وجود آمده متوقف شد و سپس از گذشت نزدیک به یک دهه پخش آن در ۲۰ مهر ۱۴۰۲ مجددا اغاز شد.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
«برمودا» همه رازها را افشا می کند حتی راز آقای مجری!_تاشکن

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع