خوش آمدید

مقابل هوادار دو سال پیرتر شدم/ بازیکنان با قلب شان این پیروزی را رقم زدند

روبه رو هوادار دو سال پیرتر شدم/ بازیکنان با قلب شان این پیروزی را رقم زدند_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری برنا،  اوسمار ویرا  او گفت: سبک بازی هوادار روبه رو پرسپولیس  مرا یاد تیم فلومیننزه برزیل انداخت.

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری سپس از بازی پرسپولیس روبه رو هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، اظهار داشت: اول از همه می‌خواستم به تیم هوادار، بازیکنان و سرمربی‌اش تبریک بگویم، چون بازی را برای ما سخت کردند. سبک بازی هوادار من را یاد تیم فلومیننزه برزیل انداخت. به همین علت به آنها بابت نحوه بازی کردن‌شان تبریک می‌گویم.

او گفت: قبل از بازی می‌دانستیم این دیدار من را یکی دو سال پیرتر می‌کند! برای شانس گل‌هایی که در نیمه اول داشتیم می‌توانستیم ساده‌تر بازی را به سود خودمان همه کنیم. در روزی که از لحاظ تاکتیکی و استراتژی خوب نبودیم مهم این می بود که برنده شدیم. در سه بازی تازه که به‌صورت فشرده برگزار شد، کارمان سخت می بود. ۱۰ نفره بازی کردن و نتیجه را برگرداندن کار سختی می بود که هفته قبل انجام دادیم. در روزی که می‌خواستیم بازی نکردیم، ولی بازیکنان با قلب‌شان بازی کردند و به آنهایی که خوب بازی نکردند، پشتیبانی کردند.

ادامه مطلب
موقعیت‌هایمان را سوزاندیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در عکس العمل به مطرح این نوشته که زمان‌طلب نبودن تیمی که جستوجو قهرمانی است، توجیهی ندارد، او گفت: اگر بازی‌ها را ببریم و این شرایط باشد، اشکالی ندارد!

انتهای مطلب/ 

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

ادامه مطلب
فصل دوم «محفل» در حال تولید/ کتاب بانوی مبارز صوتی شد+فیلم- اخبار رادیو و تلویزیون - اخبار فرهنگی تسنیم

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع