خوش آمدید

در آینده سهم هوش بیولوژیکی به کمتر از 1 درصد خواهد رسید

در آینده سهم هوش بیولوژیکی به کمتر از ۱ درصد خواهد رسید_تاشکن


به گزارش تاشکن

ایلان ماسک در بیست‌و‌هفتمین کنفرانس سالانه جهانی که توسط مؤسسه اقتصادی جدا گانه «میلکن» (Milken Institute) برگزار شد، نظرات خود در رابطه تأثیر هوش مصنوعی، اکتشافات فضایی و استارلینک را فرمود.

او در سخنان خود پیش‌بینی کرد که هوش مصنوعی به‌زودی از هوش انسانی پیشی خواهد گرفت و چنان فراگیر می‌شود که سهم «هوش بیولوژیک در کل کمتر از ۱ درصد خواهد شد». او در جواب به سؤالات حضار در رابطه موضوعاتی ازجمله هوش مصنوعی، او گفت که این فناوری در بین همه موضوعات از بیشترین اهمیت برخوردار است. ماسک او گفت:

«فراگیری هوش بیولوژیکی با گذشت هر ماه کمتر می‌شود. در نهایت، [سهم] هوشی که بیولوژیکی است کمتر از ۱ درصد خواهد می بود. هوش بیولوژیکی می‌تواند به‌گفتن یک پشتیبان و یک واسطه عمل کند. اما [در آینده] تقریباً همه هوش، دیجیتال خواهد می بود.»

در آینده سهم هوش بیولوژیکی به کمتر از ۱ درصد خواهد رسید_تاشکن ۱۹

سخن بگویید‌های ایلان ماسک درمورد استارلینک و اکتشافات فضایی

ماسک که مدیرعامل اسپیس ایکس است، در ادامه درمورد اکتشافات فضایی سخن بگویید کرد. او با گفتن این نوشته که مشتاقانه چشم به راه برنامه‌های «الهام‌بخشی» در این حوزه است، او گفت:

ادامه مطلب
مواظب قاتل خاموش باشید/ افراد بالغ باید غربالگری فشارخون شوند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن
آخرین مطالب

«ما می‌خواهیم داستان‌های علمی تخیلی را واقعی کنیم. بیایید زندگی را چندسیاره‌ای و به تمدنی فضایی تبدیل کنیم و در بین ستارگان باشیم.»

درمورد سرویس استارلینک که برای مکان‌های دورافتاده سراسر جهان، دسترسی به اینترنت فراهم می‌کند نیز ماسک او گفت که نظر دارد «می‌تواند تشکیل ناخالص داخلی کشورها را دگرگون کند». او استدلال می‌کند که ارتباطات اینترنتی، دانش و ابزار موردنیاز برای توزیع خدمات و محصولات را در اختیار مردم قرار می‌دهد.

1715430227 962 در آینده سهم هوش بیولوژیکی به کمتر از 1 درصد
در آینده سهم هوش بیولوژیکی به کمتر از ۱ درصد خواهد رسید_تاشکن ۲۰

در نهایت، ماسک درمورد رگولاتوی‌ها نیز سخن بگویید کرد و با انتقاد از آن‌ها او گفت:

«سال به سال، قوانین و مقررات بیشتری تصویب می‌شود و نهادهای نظارتی بیشتری تشکیل می‌شود. در نهایت، همه چیز غیرقانونی خواهد می بود.»

این نوشته درحالی از سوی سومین فرد ثروتمند جهان گفتن شده است، که او سال قبل همراه با فعالین حوزه فناوری با ارسال یک نامه سرگشاده خواستار توقف گسترش هوش مصنوعی به‌زمان ۶ ماه شده می بود.

ادامه مطلب
ایلان ماسک و تسلا انگارً از اندوخته‌گذاری در هند منصرف شده‌اند_تاشکن

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع