خوش آمدید

اورونوف زمان خیلی خوبی را دارد طی می کند/تیمی هستیم که داریم تلاش می کنیم

اورونوف زمان زیاد خوبی را دارد طی می کند/تیمی هستیم که داریم تلاش می کنیم_تاشکن


به گزارش تاشکن

ویه را در ادامه گفت: اکنون به چهار بازی آخر رسیدیم. با همه سختی ها بازیکنانی داریم که خدا را شکر زیاد خوب خودشان را نشان دادند و موفق ظاهر شدند.

او با اشاره به کارکرد هوادار در نیم فصل دوم اصرار کرد: تیمی است که زیاد خوب بازی می کند هفت بازی آخرش را زیاد خوب بازی کرده است مخصوصا بازی آخر با ملوان که در شمال سرزمین می بود. بازی در آنجا زیاد سخت است. آنها خوب بازی می کنند.

ویه را در ادامه گفت: بازی خوبی خواهیم داشت. زمین بازی مطابق تصاویری که دیدیم نشان می دهد زیاد خوب است. هوادار تیم خوبی است که با سیستم های گوناگون بازی می کند که امیدوارم بازی خوبی برای فردا باشد.

سرمربی سرخپوشان پایتخت در خصوص اخراج بازیکنان پرسپولیس او گفت: نمی توان جلوی بازیکن را گرفت که رقابت نکند و درگیری فیزیکی برای تصاحب توپ نداشته باشد. قبول دارم گرفتن کارت علتفشار روحی بازیکن می شود. همه اعضای تیم که بر روی نیمکت می باشند یا داخل زمین می روال دارند روی خودشان کار می کنند که برخی شرایط خودشان را کنترل کنند و تحت سختی قرار نگیرند.

ادامه مطلب
علل شایع دندان درد/ اینفوگرافیک
آخرین مطالب

او همین طور گفت: به هر حال تمرکز ما روی بازی فردای خودمان است که کار استراتژیکی خودمان را انجام دهیم و نتیجه خوبی بگیریم.

وی درمورد عدم منفعت گیری از وحدت هنانوف بابت قانون منفعت گیری از بازیکن خارجی که باید ۶۰ درصد بازی ها را به میدان می رفت، او گفت: سوال خوبی است اما من نمی دانم قانون دقیقا چه چیزی در این باره می گوید.

او سپس با توضیح خبرنگاران درمورد تعداد بازی هایی که یک بازیکن خارجی باید بازی می کرد اما هنانوف با وجود پیشنهادات در نیم فصل نگه داری شد و درآمدزایی صورت نگرفت، تصریح کرد: من نمی دانم قانون چه می گوید. اگر اینچنین است واقعا ناحق است چون احتمالا بازیکن مصدوم بوده باشد و نتواند بازی کند. بازی های این فصل چه ربطی به فصل آینده دارد؟!

ادامه مطلب
یحیی گل محمدی دلخور از بی‌ تفاوتی مدیرعامل پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس درمورد مشکل گلزنی در فوتبال ایران و نگاه او به گفتن یک برزیلی او گفت: این نوشته بستگی به تاکتیک و تکنیک مربی دارد. احتمالا در آن فصل بازیکن ملزوم ندارد. زیاد بستگی به بسته شدن لیست بازیکنان دارد که ابزارها را برای هر تاکتیکی داشته باشد.

ویه را درمورد تاثیرگذاری اورونوف بازیکن ازبکستانی پرسپولیس در روال تهاجمی این تیم اصرار کرد: اوستون زمان زیاد خوبی را دارد طی می کند. همه بازیکنان به او پشتیبانی می کنند. او فقط خوب نیست بلکه همه خوب می باشند که بازی او هم دیده می شود بازیکنانی همانند عیسی آل کثیر هم خوب بازی می کند. ما تیمی هستیم که داریم تلاش می کنیم همه چیز دیده شود.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
اولین اکران تلویزیونی «اخت الرضا» امروز در تلویزیون_تاشکن

ویه را در خصوص آخرین حالت تمدید قراردادش او گفت: سخن بگویید ها در حال انجام است. چهار بازی حساس داریم.تمرکز ما روی این بازی ها است. سخن بگویید ها برای تمدید در حال انجام است و بقیه موارد به باشگاه مربوط است.

او درمورد تمایل به تمدید قرارداد با پرسپولیس خاطرنشان کرد: حس خوبی در باشگاه دارم. حس خوبی در ربط با بازیکنان و هیأت مدیره دارم. لذت از نتیجه ها و بازی ها دارم. دوست دارم اینجا بمانم اما باید ادامه دهم.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع