خوش آمدید

صنعت نفت آبادان با برد مس رفسنجان برای بقا در لیگ خوشحال شد

صنعت نفت آبادان با برد مس رفسنجان برای بقا در لیگ خوشحال شد_تاشکن


به گزارش تاشکن

در دیدارهای این دو تیم در ادوار رقابت‌های لیگ برتر، تیم مس دست بالاتر را داشته و در ۷ بازی رو در رو، ۳ پیروزی سهم مس و یک پیروزی سهم صنعت نفت بوده و ۳ دیدار هم با نتیجه تساوی به آخر رسیده است. بازی رفت دو تیم با نتیجه دو بر صفر به سود صنعت نفت به آخر رسید و شاگردان فراز کمالوند که در انتهای جدول وجود دارند برای زنده نگه داشتن اندک شانس خود برای بقا در لیگ برتر باید این بازی را به سود خود به آخر می‌رساندند.

صنعت نفت در ۵ بازی تازه خود ۴ ناکامی و یک پیروزی را پیدا کرده و تیم مس نیز موفق به کسب ۴ تساوی و یک پیروزی شده است. این بازی از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد.

ادامه مطلب
اکسپلورر 1 به زمین بازگشت_تاشکن

ترکیب صنعت نفت:

مطلب پارسا، میثم تهی دست، عرفان قهرمانی، مصطفی نائیج پور، طالب ریکانی (کارت زرد) (۵۷- رحیم آلبوغبیش)، امیر محمد پناهی، صادق بارانی، حسین سنگیر گیر (۶۱- فرشاد محمدی مهر)، حسین شنانی، یوسف کی شمس (۷۲- فاخر تهامی) و علی یوسف.

ترکیب مس:

حامد لک، محمد نژاد مهدی، مجید نصیری، میثم تیموری، حسن جعفری (۵۹- حسین کریم زاده)، جلال الدین علی محمدی، محمدرضا مهدی زاده (کارت زرد)، عرفان شهریاری، سعید واسعی، محمدمهدی محبی و سجاد شهباززاده.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
مسابقه استقلال و پیکان در ورزشگاه پاس قوامین برگزار می‌شود_تاشکن

صنعت نفت در این دیدار موفق شد گل نخست بازی را به ثمر رساند و در دقیقه ۱۹ «علی یوسف» تیمش را پیش انداخت تا نیمه اول با همین نتیجه به آخر برسد.

در نیمه دوم هم تغییری در نتیجه بازی رخ نداد تا بازی با نتیجه یک بر صفر به سود صنعت نفت به آخر برسد.

در جدول رده بندی، صنعت نفت با ۱۹ امتیاز قعرنشین است و مس هم با ۳۱ امتیاز در رده دهم قرار دارد.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع