خوش آمدید

خدمات سئو سایت

امید صدر جدولی با گل دقیقه نودی به استقلال بازگشت_تاشکن


به گزارش تاشکن

سوپرگل دیدنی جلال الدین ماشاریپوف، استقلال بازی را به تساوی کشاند و نهایتا با گل در زمان اضلفه این استقلال می بود که هم چنان با امید در صدر جدول لیگ برتر باقی مانده است.

ادامه مطلب
پیام سیاسی و اقتصادی جهانی ایران با بهره برداری گاز از فاز ۱۱ پارس جنوبی


به گزارش

خبرگزاری موج


، در آخرین دیدار از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران بین تیم‌های استقلال و ذوب آهن برگزار می‌شود. دقایقی پیش از اغاز این دیدار، تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در یک بازی خارج از خانه روبه رو نساجی به پیروزی برسد و به طور موقت صدر جدول رده‌بندی را از آن خود کند.

برای آنکه استقلال بتواند یک بار دیگر به رتبه نخست جدول بازگردد، محکوم به پیروزی روبه رو حریف اصفهانی است. ذوب آهن در بازی‌های خارج از خانه عمل کرده زیاد خوبی داشته تیم نکونام که نسبت به بازی با تراکتور نیز تغییری نکرده، به چه نتیجه‌ای دست اشکار می‌کند.

در سمت روبه رو اما محمد ربیعی که به هیچ وجه از کارکرد شاگردانش در بازی با نساجی رضایت نداشته ۴ تحول را در ترکیب تیمش به وجود اورده است تا نشان دهد تصمیم ندارد حریف آسانی برای استقلال در این بازی باشد.

ادامه مطلب
حساب استقلالی‌ها شارژ شد

از آخرین باری که ذوب آهن در یک بازی خارج از تهران و در رقابت‌های لیگ برتر ناکامی خورد، ۱۳ ماه می‌گذرد. اکنون نکونام و شاگردانش باید علیه این رکورد خاص و دلنشین دقت ناکامی دهند.

 

گروه قضاوت: کوپال ناظمی/ پشتیبانی‌ها: امیرمحمد داودزاده، محمدعلی پورمتقی؛ داور چهارم: علی بای/ ناظر: محمدرضا ابوالفضلی

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، صالح حردانی، محمد حسین مرادمند، روزبه چشمی، ایمان سلیمی (۴۲-میلاد فخرالدینی)، مهرداد محمدی (۷۷- آرمان رمضانی)، زبیر نیک‌نفس، گوستاوو بلانکو، ابوالفضل جلالی، جلال الدین ماشاریپوف و آرش رضاوند

سرمربی: جواد نکونام

 

ترکیب ذوب آهن: محسن فروزان، امیرحسین جدی، محمد قریشی، محمدجواد محمدی (۶۵- محسن آذرباد)، کمال‌ کامیابی‌نیا (۶۵- عرفان معصومی)، گریگول چابرادزه، فریبرز گرامی، مجید علیاری (۷۸- امید لطیفی)، شایان مصلح، محمدحسین اسلامی، فردین یوسفی

سرمربی: محمد ربیعی

 

اخطار ها:

ادامه مطلب
باشگاه استقلال دست به قلم شد_تاشکن

استقلال: ایمان سلیمی (۱) روزبه چشمی (۵۷) صالح حردانی (۶۹)

ذوب آهن: مجید علیاری (۵۲) محمدجواد محمدی (۵۴) محمدحسین اسلامی (۵۷) فریبرز گرامی (۶۸)




آیا این خبر سودمند می بود؟




دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع