خوش آمدید

فیس آیدی زیر نمایشگر احتمالاً در آیفون 18 پرو در سال 2026 عرضه می‌شود

فیس آیدی زیر نمایشگر به گمان زیادً در آیفون ۱۸ پرو در سال ۲۰۲۶ اراعه می‌شود_تاشکن


به گزارش تاشکن

در یک سال تازه، شایعه ها مختلفی درمورد فیس‌آیدی زیر نمایشگر آیفون‌ها انتشار شده است و گزارش‌ها عموماً به این مسئله اشاره می‌کنند که اپل این قابلیت را با یک سال تأخیر اراعه می‌کند. اکنون در تازه ترین گزارش‌ها، انتظار می‌رود اپل در سال ۲۰۲۶ در آیفون ۱۸ پرو و آیفون ۱۸ پرو مکس از این قابلیت پرده بردارد.

بر پایه گزارش AppleInsider، آیفون ۱۸ پرو و ​​آیفون ۱۸ پرو مکس در سال ۲۰۲۶ اولین آیفون‌هایی خواهند می بود که فیس‌آیدی آن‌ها از داینامیک آیلند به زیر نمایشگر انتقال می‌یابد. اما مدل‌های پایه آیفون امکان پذیر تا زمان اراعه آیفون ۱۹ در اواخر سال ۲۰۲۷، از فیس‌آیدی زیر نمایشگر محروم بمانند.

فیس آیدی زیر نمایشگر به گمان زیادً در آیفون ۱۸ پرو در سال ۲۰۲۶ اراعه می‌شود_تاشکن ۱۴

فیس‌آیدی زیر نمایشگر در آیفون ۱۸ پرو و آیفون ۱۸ پرو مکس

«راس یانگ»، تحلیلگر حوزه نمایشگر پیش‌ازاین انتظار داشت که آیفون ۱۷ پرو و ۱۷ پرو مکس اولین آیفون‌ها با فیس‌آیدی زیر صفحه نمایش، همراه با یک پانچ کوچک برای دوربین سلفی باشند. او اکنون در شبکه اجتماعی ایکس می‌گوید که این مطرح تا سال ۲۰۲۶ به تعویق افتاده است. این بدان معناست که آیفون‌های سال جاری و سال آینده میلادی هم چنان دارای داینامیک آیلند خواهند می بود که برای اولین‌بار در آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس معارفه شد.

ادامه مطلب
اپل از دادگاه خواست به شکایت وزارت دادگستری آمریکا رسیدگی نکند_تاشکن

بعد از انتقال فیس‌آیدی به زیر نمایشگر، انتظار می‌رود اپل بعد از سال ۲۰۲۶ از فناوری دوربین زیر پنل نیز منفعت گیری کند که توسط LG Innotek گسترش خواهد یافت. دوربین جلویی زیر صفحه‌نمایش چالش بزرگ‌تری نسبت به فیس‌آیدی محسوب می‌شود، به همین علت ابتدا اپل فیس‌آیدی را به زیر نمایشگر خواهد برد.

این چنین راس یانگ پیش‌بینی می‌کند اپل در همه مدل‌های آیفون ۱۷ در سال ۲۰۲۵، از نمایشگر با فناوری LTPO به‌جای LTPS منفعت گیری کند. از زمان اراعه سری آیفون ۱۴، صفحه نمایش LTPO فقطً به آیفون‌های پرو محدود می بود که امکان منفعت گیری از نمایشگر همیشه روشن (AOD) یکی از مزیت‌های این فناوری است.

ادامه مطلب
کدام قابلیت‌های هوش مصنوعی اپل همزمان با آیفون 16 اراعه نمی‌شوند؟_تاشکن


دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع