خوش آمدید

خدمات سئو سایت

سرمربی فولاد از علت جریمه دو میلیاردی خبر ندارد!_تاشکن


به گزارش تاشکن

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتور به جریمه سنگین خود از سوی کمیته انضباطی عکس العمل نشان داد.

ادامه مطلب
فیلمی از نابغه سینمای جهان، امروز به تلویزیون می آید_تاشکن


به گزارش

خبرگزاری موج


​، عبدالله ویسی که به علت اظهاراتش در بعد از دیدار با آلومینیوم اراک مبلغ دو میلیارد تومان از سوی سازمان لیگ جریمه شده می بود، امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت و در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتور در این خصوص اظهار داشت: من در آخر دیدار با آلومینیوم مگر چه گفتم که مرا جریمه کرده‌اند؟ من آن روز حرفی زدم که به برخی از رفقایم برخورد و شنیدم که کمیته انضباطی مرا ۲۰۰ میلیون تومان جریمه کرده است.

او در ادامه گفت: من به مسئولان گفتم که بازی‌ها را رصد کنید، خب اگر اینطور است اصلاً رصد نکنید و ۱۰۰ میلیون دیگر هم من را جریمه کنید.

عبدالله ویسی در خصوص دیدار با تراکتور تصریح کرد: باید تمرکز بالایی داشته باشیم، کسب ۳ امتیازهای باقی مانده برای ما زیاد اهمیت دارد. ما با این شعار بازی می‌کنیم که اول، دوم و سوم این سه امتیاز و سپس اگر نشد تک امتیاز را بگیریم که مجدد ما را در جدول نگه دارد و امیدوار به آینده باشیم.

ادامه مطلب
پرداخت مطالبات گندمکاران تا پایان شهریور

او در ادامه گفت: تراکتور همیشه تراکتور است. از تماشاگران انتظار داریم که در این بازی ما را تنها نگذارند. پشتیبانی کردن فقط این نیست که روی سکو بنشینند و فریاد بزنند که فلان بازیکن را معاوضه کنید! از تیم باید حمایتشود حتی اگر بازیکنی و من مربی نادرست کنیم تا در آینده شاد و خوشحال باشیم.

 




آیا این خبر سودمند می بود؟




دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع