خوش آمدید

رونالدو اسطوره هت تریک کردن در زمین فوتبال

رونالدو اسطوره هت تریک کردن در زمین فوتبال_تاشکن


به گزارش تاشکن



کریستیانو رونالدو او گفت: رکوردها به‌جستوجو من می باشند و به طور طبیعی به ثبت می‌رسند. امیدوارم به رکورد ۹۰۰ گل برسم.

ادامه مطلب
انگیزه بالایی داریم و تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم/ما برای برد می‌رویم


به گزارش

خبرگزاری موج


، تیم النصر عربستان در شبی که کریستیانو رونالدو هت‌تریک‌ کرد، حریفش را با شش گل درهم‌کوبید. النصر با بردی که در این بازی به‌دست آورد، ۷۴ امتیازی شد و با ۹ امتیاز کمتر نسبت به الهلال و یقیناً یک بازی زیاد تر در رده دوم باقی ماند.

با اختلاف امتیازی بسیاری که النصر با الهلال دارد آن هم در فاصله چهار هفته مانده تا آخر لیگ، قهرمانی این تیم غیرممکن است و باید الهلال را قهرمان فصل جاری لیگ عربستان نامید. النصر از لیگ قهرمانان آسیا هم حذف شد و تنها امید این تیم برای کسب جام در فصل جاری رقابت‌های جام حذفی است که آن هم با وجود حریف قدرتمندی همانند الهلال کار سختی است.

دو تیم النصر و الهلال در آخر ماه جاری باید فینال جام حذفی را برگزار کنند و کریستیانو رونالدو زیاد امیدوار است که تیمش بتواند الهلال آماده را ناکامی دهد و قهرمان شود. او او گفت: در فصل جاری می‌خواهیم جام بگیریم. امیدواریم فصل را به بهترین شکل به آخر برسانیم و قهرمانی در جام حذفی را به‌دست آوریم.

ادامه مطلب
استقلال از طرف فدراسیون محروم شد_تاشکن

رونالدو با ۹ گل اختلاف نسبت به نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش در صدر جدول بهترین گلزنان فصل جاری لیگ عربستان قرار دارد. او در ۳۰ بازی در فصل جاری لیگ عربستان ۳۲ گل به ثمر رسانده است. رونالدو درمورد این آمار او گفت: رکوردها به جستوجو من می باشند و به طور طبیعی به ثبت می‌رسند. امیدوارم به رکورد ۹۰۰ گل برسم. زیاد خوشحالم و یقیناً که مهم پیروزی و قهرمانی تیم است. باید در دیدارهای بعدی‌مان به پیروزی برسیم تا به بهترین شکل فصل را به آخر ببریم.




آیا این خبر سودمند می بود؟






دیدگاه های ارسال شده توسط شما، بعد از تایید توسط خبرگزاری موج در وب انتشار خواهد شد.

ادامه مطلب
همایش «قدس از چشمان آقای نادر» برگزار می شود_تاشکن


مطلب هایی که حاوی تهمت و افترا باشد انتشار نخواهد شد.


مطلب هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد انتشار نخواهد شد.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع