خوش آمدید

درخواست نام‌گذاری یکی از اماکن ورزشی به نام «مسعود اسکویی»

خواست نام گذاری یکی از اماکن ورزشی به نام «مسعود اسکویی»_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش ، مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی گوینده و گزارشگر پیشکسوت رادیو با وجود جمعی از پیشکسوت‌های ورزشی و هنرمندان و رئیس سازمان صداوسیما برگزار شد. 

علی بخشی‌زاده معاون صدا به راز محبوبیت اسکویی اشاره کرد و او گفت:  ما یکی از بهترین معلمان خود را در رسانه از دست دادیم. چه رازی است که یک نفر این‌گونه محبوب می شود؛ همه شما را به این آیه سوره مریم ارجاع می‌دهم که «به درستی افرادی که پاک عمل کردند و  پاک نیت بودند خداوند آنها را محبوب قلب‌ها می‌کند» و استاد مصداق این آیه کریمه می بود. او در این شرایط سنی زیاد پرکار می بود که حتی بعضی اوقات از او می خواستیم زیاد تر به آموزش بپردازد و استراحت کند اما اهل استراحت نبوده است و عاشق این کار می بود.

ادامه مطلب
دعای روز پنجم ماه مبارک رمضان+ تفسیر

معاون گسترش ورزش قهرمانی مطلب تسلیت وزیر بهداشت را ابلاغ کرد و بعد از آن قسمت‌هایی از سخن بگویید‌های مسعود اسکویی در گزارش‌ها و مصاحبه‌ها و خاطراتش همراه با جملاتی مختصر از چهره‌های رادیویی همچون اکبر ارمنده، بهروز رضوی و… پخش شد. 

محمدرضا منصوریان مجری کارشناس پیشکسوت به وطن‌پرستی اسکویی اشاره کرد و افزود: من و مسعود اسکویی از نادر افرادی بودیم که از تلویزیون به رادیو آمدیم. او در نظم و وطن‌پرستی بی نظیر و همیشه الگو می بود. برای مثالً اگر برنامه قرار می بود ساعت ۸ اغاز شود او ساعت ۷:۳۰ در استودیو می بود. در اوج اقتدار و عظمت اسکویی، زیاد‌ها به دنبالش آمدند تا او را به جاهایی ببرند اما او یک بار جواب نداد و می‌او گفت من در این آب و خاک متولد شدم و در این آب و خاک هم باید دفن شوم.

ادامه مطلب
کوتینیو رسما به الدحیل پیوست
آخرین مطالب

محمدرضا داورزنی رئیس اسبق فدراسیون فوتبال هم خودش را به آیین وداع با پیکر مسعود اسکویی رسانده می بود و به نگاه حرفه‌ای این گوینده فقید در گزارشگری ورزش اشاره کرد. اما محمد جهانی اولین مدیر رادیو ورزش در این جمع دو نظر یکی به صداوسیمایی‌ها و فرد دیگر به مدیران ورزشی بسنده کرد. او او گفت: به تیم جوان رادیو ورزش پیشنهاد می‌کنم حرکت حرفه ای اسکویی را تکرار کنند. نظر می‌کنم در ۴۰ روز باقی مانده تا چهلم اسکویی یک مستند بسازند تا در آرشیو رادیو باقی بماند. به مدیران ورزشی هم نظر می‌کنم یکی از اماکن ورزشی را به نام او نامگذاری کنند که حق بسیاری به گردن ورزش دارد.

ادامه مطلب
طرح ترافیک تهران تغییر کرد، جزئیات طرح جدید چیست؟

همسر مسعود اسکویی به علاقه زیاد این گوینده فقید به رادیو اشاره کرد که با کمترین توان پشت میکروفن حاضر شد و اغاز سال ۱۴۰۳ را خبرداد. در ادامه برنامه پیمان جبلی رئیس صداوسیما پشت تریبون حاضر شد و او گفت: استاد اسکویی همان گونه که از صدای جوانش برمی‌آمد مصداق نشاط و سرزندگی می بود. از آنجا که آنچه که باقی می‌ماند صداست صدای او همیشه جاودان خواهد می بود. اسکویی در ۸۵ سالگی برنامه سال تحویل زنده رادیو ورزش را ‌اجرا کرد و حتی هنگامی روی تخت بیمارستان می بود باز هم امیدوار می بود و به ما امید داد و می‌او گفت من ورزشکارم دلواپس نباشید. نماز اولش هیچ گاه ترک نشد و در کنار همکاران جوان علی رغم پیشکسوتی با تواضع کار می‌کرد.

در آخر این مراسم پیکر زنده یاد اسکویی به سمت قطعه نام‌آوران بهشت زهرا (س) تشییع شد.

ادامه مطلب
مشکلات باشگاه خود را حل کنید و افکار را منحرف نکنید!_تاشکن

مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت درگذشت.

انتهای مطلب/

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع