خوش آمدید

بمب‌های وزارت بهداشت سر راه پرستاری را خنثی می کنیم - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

دولت برای تصویب لایحه حمایتمادی و معنوی پرستاران عمل کند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف رحیمی افزود: تصویب فوق العاده خاص در واپسین لحظات جمع بندی جداول بودجه ۱۴۰۳ انجام گرفت. این اتفاق با همراهی نمایندگان مجلس دوازدهم با کادر درمان و این چنین در سایه هم افزایی سازمان نظام پرستاری و وزارت بهداشت و همراهی تشکل‌های گوناگون صنفی رقم خورد.

وی درمورد تصویب بودجه فوق العاده خاص افزود: هر چند خواسته پرستاران تصویب این قانون با ضرایب بالاتر از ضریب جاری می‌باشد اما سازمان نظام پرستاری این عمل نمایندگان را قابل تقدیر می‌داند.

رحیمی ضمن تقدیر از دیگر ارگان‌ها و سازمان‌های همراه در پیگیری و تصویب این قانون، تصریح کرد: این اتفاق در سایه هم افزایی سازمان نظام پرستاری و وزارت بهداشت و همراهی تشکل‌های گوناگون صنفی رقم خورد.

وی اصرار کرد: با وجود شرایط سخت کاری و نوسانات اقتصادی، پرستاران به شدت تحت سختی بوده و متأسفانه هر روز اخبار دلواپس کننده‌ای از جای جای سرزمین به گوش می‌رسد. تصویب بسیار خاص اتفاقی مبارک اما ناکافی برای تشکیل انگیزه کادر درمان است.

ادامه مطلب
پردرآمدترین بازیکن فوتبال مشخص شد
آخرین مطالب

معاون گسترش و مدیریت منبع های سازمان نظام پرستاری در ادامه او گفت: انتظار ما همراهی دولت با خواسته‌های سازمان نظام پرستاری و وزارت بهداشت در پیگیری و تصویب لایحه حمایتمادی و معنوی پرستاران است.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار اقتصادی

ادامه مطلب
سخن بگویید های قابل تأمل مهران رجبی درمورد حادثه تروریستی کرمان/ هنرمندان دلواپس لشکر فحاش فضای مجازی نباشند

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع