خوش آمدید

استقبال حماس از به رسمیت شناخته شدن فلسطین توسط ترینیداد و توباگو

استقبال حماس از به رسمیت شناخته شدن فلسطین توسط ترینیداد و توباگو_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری برنا، جنبش آزادی قسمت حماس در بیانیه ای از اعلامیه دولت ترینیداد و توباگو برای به رسمیت شناختن فلسطین به گفتن یک سرزمین جدا گانه استقبال کرد.

این جنبش در بیانیه خود خبرداد: در وقتی که فلسطینی ها توسط ارتش اسرائیلی کشته و آواره می شوند، این رویکرد را حمایتآشکار از حقوق مردم ما در روبه رو سرزمینشان می داند. 

مطابق گزارش الجزیره حماس این چنین خبرداد: ما از همه کشورها می‌خواهیم که از حق مردم ما بر سرزمینشان حمایتکنند و سرزمین جدا گانه خود را با پایتختی قدس [بیت‌المقدس] تأسیس کنند و اقداماتی انجام بدهند که اشغالگران و رهبران آن را ناچار به توقف نسل‌کشی کنند که روزانه مردم ما در جلوی اذهان عمومی متحمل می شوند.

پیشتر وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین از عمل جمهوری «ترینیداد و توباگو» برای به رسمیت شناختن سرزمین فلسطین نیز استقبال کرد و آن را گامی مهم منطبق با قوانین بین‌المللی و قطعنامه‌های مشروع بین‌المللی دانست.

ادامه مطلب
تیم کشتی آزاد ناشنوایان نایب قهرمان جهان شد
آخرین مطالب

مطابق گزارش سایت شبکه روسیا الیوم، این وزارتخانه با انتشار کردن بیانیه‌ای خبرداد: به رسمیت شناختن سرزمین فلسطین توسط ترینیداد و توباگو قدم مهمی است که به حمایتاز کوششهای بین‌المللی برای آخر دادن به اشغالگری استعماری اسرائیل و دستیابی به صلح و ارامش در منطقه پشتیبانی می‌کند.

این وزارتخانه از بیانیه صادر شده توسط دولت ترینیداد و توباگو که طی آن بر اهمیت به رسمیت شناختن حق تعیین سرنوشت ملت فلسطین در سرزمین خود و زندگی آزادانه در سرزمین مستقلشان اصرار شده است، استقبال کرد.

ادامه مطلب
دعوت وزارت ورزش و جوانان برای وجود در راهپیمایی روز قدس_تاشکن

این وزارتخانه بار دیگر از همه کشورهای جهان که سرزمین فلسطین را به رسمیت نشناخته‌اند خواست تا هر چه سریعتر این عمل را انجام بدهند.

این بیانیه بعد از آن صادر شد که دولت ترینیداد و توباگو خبرداد سرزمین فلسطین را به شگل رسمی به رسمیت شناخته است.

دولت ترینیداد و توباگو در بیانتیه‌ای در این باره خبرداد که این عمل به صلح پایدار در منطقه پشتیبانی می‌کند.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

در بیانیه دولت ترینیداد و توباگو این چنین آمده است: به رسمیت شناختن سرزمین فلسطین یک امر اخلاقی و عادلانه و بیانگر خواسته‌های مشروع ملت فلسطین و حمایتاز آنها است.

پیشتر «ریاض منصور» سفیر و نماینده تشکیلات خودگردان فلسطین در سازمان ملل متحد از رایزنی‌های جاری در عرصه به رسمیت شناختن سرزمین فلسطین از سوی چند سرزمین خبر داده می بود.

ادامه مطلب
رییس انستیتو پاستور از غرفه مهر بازدید کرد - تاشکن

ترینیداد و توباگو (Trinidad and Tobago) با نام رسمی جمهوری ترینیداد و توباگو کشوری جزیره‌ای در دریای کارائیب واقع در شمال آمریکای جنوبی است. این سرزمین در فاصله ۱۱ کیلومتری سواحل ونزوئلا و ۱۳۰ کیلومتری سواحل گرانادا واقع شده و برای ذخایر نفت و گاز خود معروف است.

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع