خوش آمدید

حزب الله مسئولیت دو حمله به مواضع اسرائیل را بر عهده گرفت

حزب الله مسئولیت دو دعوا به مواضع اسرائیل را بر مسئولیت گرفت_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری برنا، گروه مقاومت لبنان در بیانیه های جداگانه، مسئولیت دعوا به دو موضع رژیم صهیونیستی را بر مسئولیت گرفت.

حزب الله لبنان خبرداد: در دعوا اول روز پنجشنبه علیه مواضع رژیم صهیونیستی، با منفعت گیری از گلوله های توپخانه یک سایت در مزارع شبعا که توسط اسرائیل اشغال شده است آماج حملات توپخانه ای قرار گرفتند.

در بیانیه دوم حزب الله آمده است که با منفعت گیری از “سلاح های مناسب” تپه های کفارچوبه آماج دعوا قرار گرفتند.

همزمان با نشر بیانیه های حزب الله حوالی تازه ترین عملیات خود علیه مواضع رژیم صهیونیستی، واشنگتن در تداوم عمل های خصمانه خود، ۵ فرد و ۲ نهاد را به تهمت ربط مالی با جنبش حزب‌الله لبنان تحریم کرد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
بسته خبری صداوسیما| سیمافیلم هم برای «پایتخت» چراغ سبز نشان داد/400 شرکت دانش بنیان متقاضی حضور در یک مسابقه تلویزیونی

مت میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا خبرداد وزارت خزانه‌داری این سرزمین ۵ فرد و ۲ نهاد را به تهمت آنچه «پشتیبانی به جنبش حزب‌الله لبنان در دور زدن تحریم‌ها» می‌خواند، مقصد قرار خواهد داد.

ادعا شده که این افراد و نهادها به «حسن موکلد» که یک بازرگان لبنانی است، در دور زدن تحریم‌ها پشتیبانی کرده و برخی فعالیت‌های مالی در حمایتاز حزب‌الله را تسهیل کرده‌اند. 

مقصد تحریم‌ها محدود کردن منبع های مالی جنبش حزب‌الله لبنان گفتن شده که در ماه‌های قبل برای حمایتاز مردم غزه، حملاتی را علیه رژیم صهیونیستی ترتیب داده است. 

خزانه‌داری آمریکا پیش‌تر و در سال ۱۴۰۱ این اندوخته‌دار لبنانی را تحریم کرده و حساب‌های وی را مسدود کرده می بود.

انتهای مطلب/

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
سپاهان با ۳ گل امیدش برای ماندن در آسیا را پررنگ کرد

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع