خوش آمدید

فعالیت‌های دانشجویی باعث رسوایی مقامات آمریکایی شده

فعالیت‌های دانشجویی علترسوایی مقامات آمریکایی شده_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری برنا، رهبر انصارالله یمن امروز (پنج‌شنبه) در سخنرانی اظهار کرد که آمریکا برخلاف اظهارات فریبکارانه مقاماتش به جستوجو ادامه جنگ نسل‌کشی در نوار غزه است و جنبش‌های دانشجویی در دانشگاه‌های این سرزمین کذب ادعاهای مقامات کاخ سفید را آشکار کرد.

 «عبد الملک بدرالدین الحوثی» رهبر انصارالله یمن در سخنرانی خود او گفت: سخن بگویید درمورد گورهای جمعی در غزه گسترده شده است و ۱۴۰ قبر توسط دشمن صهیونیستی حفر شده است. دشمن صدها فرد را اعدام و آنها را در گورهای جمعی دفن کرد و مرتکب جنایت نسل‌کشی علیه بیماران و پرسنل پزشکی شد.

مطابق گزارش شبکه المیادین، الحوثی درمورد بندر شناور آمریکا در غزه نیز اصرار کرد: آمریکایی‌ها تحت گفتن اسکله شناور به جستوجو فراهم کردن عرصه وجود نظامی برای خود و انگلیسی‌ها می باشند.

او گفت: آمریکایی‌ها می‌خواهند از طریق گذرگاه دریایی پشتیبانی‌های اراعه شده به ملت فلسطین در نوار غزه را کنترل کنند و جاه‌طلبی‌هایی برای کسب ثروت دارند. آمریکایی‌ها ناموافق آتش‌بس بوده و خواهان ادامه نسل‌کشی در غزه می باشند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
نوار جستجوی گوگل به قابلیت ساخت تصویر با هوش مصنوعی مجهز شد

رهبر انصارالله یمن در قسمت فرد دیگر از اظهاراتش به اتفاقات تازه در دانشگاه‌های آمریکا و تظاهرات همبستگی دانشجویان با ملت فلسطین نیز اظهار کرد: از ۲ هفته پیش، دانشجویان در ۷۹ دانشگاه آمریکایی در حال تظاهرات می باشند و فعالیت آنها به دانشگاه‌های دیگر گسترش یافته و آنها خواستار آخر دادن به تجاوز به غزه شدند.

وی در این باره در ادامه گفت: نهادها و سازمان‌های حمایتکننده دشمن در پی این جنبش دانشجویی دیوانه شده‌اند و نتانیاهو آنها را «نازی» توصیف کرد. فعالیت مسالمت‌آمیز دانشجویی مقامات آمریکایی را رسوا و کذب اظهارات آنها را برملا کرد؛ چراکه آنها این فعالیت را تحمل نکردند.

الحوثی اضافه کرد: جهان امروز ناظر گستردگی خشونت بیشتر از حد و تلاش برای تحقیر و ارعاب در جریان دستگیری دانشجویان غیرمسلح و برخی از اساتید دانشگاه در آمریکاست و عملیات بازداشت و ارعاب در دانشگاه‌های آمریکا زیاد تر همانند دعوا نظامی اراذل و اوباش به دانشجویان دختر و پسر است.

او همین طور گفت: دستبند زدن و توهین به یک زن با درجه استادی نشان‌دهنده فریبکاری آمریکا و لبیک به ندای دستیابی به حقوق و آزادی‌ها است. نگرانی آمریکا از جنبش دانشجویی و حرکت خشونت‌آمیز با تظاهرکنندگان، مؤید تأثیر این جنبش است.

الحوثی در انتقاد به کارکرد برخی کشورهای عربی در روبه رو جنگ در غزه نیز اصرار کرد: سکوتی که در اکثر کشورهای عربی دیده می‌شود، شرم‌آور است و به هیچ‌وجه با ماهیت تعلق به اسلام و مسئولیت انسانی سازگار نیست.

ادامه مطلب
روز پنجم فروردین با «عروس فراری» امین حیایی در تلویزیون_تاشکن

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

وی این چنین او گفت: آمریکا بدون محدودیت از اسرائیل حمایتمی‌کند و امیدواریم جنبش دانشجویی سختی بیاورد تا واشنگتن نقش مهم خود را در ادامه تجاوز به غزه متوقف کند.

رهبر انصارالله یمن این چنین درمورد مطلب‌های گردان‌های شهید عزالدین القسام به خانواده‌های اسرای صهیونیست در نوار غزه نیز اظهار کرد: نامه‌های اسرای صهیونیست شوک شدیدی را در بین صهیونیست‌ها تشکیل کرد و این اتفاق گواهی بر مقدار ناکامی و ناکامی تجاوزات رژیم صهیونیستی است.

او همین طور گفت: بدهی‌های دشمن اسرائیلی به سطح بی‌سابقه‌ای رسیده و قیمت‌ها در سرزمین‌های اشغالی به علت استواری غزه و جبهه‌های پشتیبان آن افزایش یافته است. به حرف های رسانه‌های دشمن، کل خسارت در قسمت کشاورزی به ۷۰ درصد رسیده است و ۴۰ درصد کشاورزان شغل خود را از دست داده‌اند.

عبد الملک بدرالدین الحوثی در این باره افزود: رکود کامل در قسمت املاک و مستغلات دشمن وجود دارد و زیان داخل شده در این قسمت بیشتر از ۲۰ میلیارد دلار برآورد شده است.

ادامه مطلب
فرزانه فصیحی در تور دوومیدانی چلنجر اسلونی قهرمان شد_تاشکن

الحوثی این چنین درمورد عملیات‌های حزب‌الله لبنان در حمایتاز مقاومت غزه نیز او گفت: عملیات حزب‌الله با تشدید مقداری و کیفی ادامه دارد و تأثیر آن بر دشمن قابل دقت و فزاینده است. عملیات در شمال فلسطین با صدمه رساندن به کارخانه‌های دشمن، تأثیر اقتصادی بر رژیم اشغالگر داشته و این صدمه به قسمت‌های گوناگون گسترش یافت.

وی درمورد تاثییر حملات یمن نیز اصرار کرد: در «ام الرشراش» در ایلات، عملیات مستقیم جبهه یمن و عملیات دریای سرخ تأثیر آشکاری داشته است. طی هفته جاری هشت عملیات در خلیج عدن و دریای عرب انجام دادیم و به اقیانوس هند و جنوب فلسطین رسیدیم. این هشت عملیات با ۳۳ موشک بالستیک و بالدار و یک پهپاد انجام شد.

الحوثی در این باره تصریح کرد: این چنین ۶ کشتی مرتبط با دشمن اسرائیلی، آمریکایی و انگلیسی را مقصد قرار دادیم. ۱۰۷ کشتی، تعداد کل کشتی‌های مرتبط با دشمن اسرائیلی و آمریکایی است که مقصد قرار گرفته شده‌اند. این چنین یک هواپیمای شناسایی مسلح آمریکایی از نوع MQ۹ در حریم هوایی صعده رهگیری و منهدم شد و این سومین هواپیما سرنگون شده در این زمان است.

او همین طور گفت: مجموع عملیات‌های انجام شده از زمان اغاز عملیات «طوفان الاقصی» بالغ بر ۱۵۶ عملیات در دریا و در جنوب فلسطین اشغالی بوده است و عملیات علیه کشتی‌ها با ۶۰۶ موشک بالستیک و بالدار و پهپاد انجام شد. این چنین بمباران اهداف دشمن در فلسطین اشغالی توسط ۱۱۱ موشک بالستیک و بالدار و پهپاد انجام شده است.

ادامه مطلب
باشگاه رم می‌خواهد که سردار آزمون در ایتالیا بماند

رهبر انصارالله اضافه کرد: کارشناسان معتقد می باشند که عملیات دریایی ما پیچیده، مهم و مبتنی بر قابلیت‌های پیشرفته است و دشمنان از پیشرفت مهم و اثرگذار عملیات ما در اقیانوس هند شگفت زده شده‌اند.  

وی درمورد خروج ناوهای کشورهای غربی و اروپایی از منطقه نیز اصرار کرد: خروج ۱۰ ناو آمریکایی و هشت کشتی اروپایی از دریای سرخ به علت حس ناکامی در جلوگیری یا محدود کردن عملیات ما انجام شد و امروز آمریکا اعتراف می‌کند که توقف تجاوزات و محاصره غزه، جبهه‌های دیگر در منطقه را خاموش می‌کند. ما به آنها می‌گوییم که راه‌حل صحیح برگشت دادن ارامش به منطقه و سپس خارج کردن آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها از این مخمصه است.

الحوثی این چنین تصریح کرد: آمریکایی‌ها علی‌رغم تلاش برای جلوگیری از پرتاب موشک‌ها و پهپادها و نظارت‌های گسترده خود، حتی در جلوگیری از اصابت آنها به اهداف نیز به شدت ناکام ماندند و امروز زیان اقتصادی آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها بعد از آنکه با معضل اقیانوس هند روبه رو شدند، ۲ برابر خواهد شد. آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها به جستوجو راه‌ها و ابزارهای فرد دیگر می باشند و معضل اقیانوس هند را یک مشکل زیاد بزرگ می‌دانند.

ادامه مطلب
پرس‌تی‌وی، جنگ غزه و افشاگری از 2 کابوس بزرگ صهیونیست‌ها

رهبر انصارالله یمن درمورد حملات تجاوزکارانه به این سرزمین نیز خبرداد: حملات آمریکا و انگلیس به سرزمین ما بالغ بر ۴۵۲ دعوا هوایی و بمباران دریایی بوده است. تعداد شهدای کشورمان در نبرد «فتح موعود و جهاد مقدس» به ۴۰ شهید و ۳۵ مجروح رسیده است.

الحوثی در ادامه خاطرنشان کرد: درگیری با دشمن اسرائیلی آخر نمی‌یابد مگر این که از همه سرزمین فلسطین محو شود. تکمیل مذاکرات و یا دستیابی به آتش‌بس معین به معنی آخر درگیری با دشمن اسرائیلی نیست و تا وقتی که این تجاوزات اسرائیل ادامه داشته باشد، مردم ما ادامه خواهند داد و هیچ زمان متوقف نخواهند شد.

وی این چنین به مثلث تجاوز (آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی) هشدار داد: اگر دشمن اسرائیلی و آمریکایی‌ها به لجاجت ادامه دهند، برای دور چهارم تنش آماده می‌شویم.

رهبر انصارالله یمن در آخر خواستار وجود میلیونی در راهپیمایی همبستگی روز جمعه در استان‌های گوناگون یمن شد.

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع