خوش آمدید

رونمایی از دستگاه میکروب شناسی در کنگره علوم آزمایشگاهی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

رونمایی از دستگاه میکروب شناسی در کنگره علوم آزمایشگاهی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا حمزه‌لو، در حاشیه برگزاری پانزدهمین کنگره بین المللی و بیست و یکمین کنگره کشوری ترقی کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران، او گفت: نمایشگاهی که امسال در کنگره برقرار شده همانند سنوات قبل مورد استقبال گسترده شرکت‌های داخلی و خارجی قرار گرفته است به نحوی که بیشتر از ۲۱۰ شرکت در این نمایشگاه وجود داشتند.

او گفت: در حوزه آزمایشگاه‌های پزشکی این نمایشگاه شناخته شده است و همکاران از سراسر سرزمین برای وجود در کنگره و نمایشگاه شرکت داشتند، که شرکت‌های دانش بنیان از داخل سرزمین نیز در نمایشگاه وجود داشتند و محصولات خوبی را اراعه کردند.

حمزه‌لو با اشاره به رونمایی که در نمایشگاه امسال انجام شد، اضافه کرد: در این کنگره از دستگاهی که تحول عمده‌ای را در حوزه آزمایشگاه و میکروب شناسی تشکیل کرد رونمایی شد، این دستگاه بر پایه طیف سنجی کار می‌کند و در زمان زیاد مختصر بدون آماده سازی اولیه و مواد مصرفی، عوامل میکروبی و باکتریایی را شناسایی و در روال درمان و بستری شدن پشتیبانی قابل توجهی می‌کند.

ادامه مطلب
بدهی مراکز درمانی به شرکت‌های تجهیزات پزشکی/ پیگیری فراهم نقدینگی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

وی این چنین در ادامه درمورد این که راهکار برون رفت مهاجرت آزمایشگاهیان، فرمود: در سنوات تازه موج مهاجرت در همه رشته‌های پزشکی زیاد شده است و افراد مستعد که امکانات و پتانسیل کار کردن را دارند به علت مشکلات عدیده، مهاجرت می‌کنند.

حمزه‌لو افزود: اگر اتفاقاتی در حوزه آموزش این افراد بیافتد و مسیر تحصیل در علوم آزمایشگاهی مختصر شود انگیزه این افراد برای ماندن زیاد تر خواهد شد.

وی پیشنهاد کرد: باید به حوزه آزمایشگاه‌ها دقت اختصاصی شود چرا که یکی از قسمت‌های مهم در نظام سلامت می باشند و تعداد بسیاری از تشخیص‌ها بدون آزمایشگاه امکان پذیر نیست.

ادامه مطلب
رسانه های جبهه مقاومت روز به روز قوت بیشتری می گیرند_تاشکن

حمزه لو او گفت: باید در همه حوزه‌ها همانند پرورش نیروی انسانی، فراهم کیت، مواد و تجهیزات دقت شود تا بتوان از مهاجرت آزمایشگاهیان جلوگیری کرد.

دسته بندی مطالب

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع