خوش آمدید

«رخنه» سریالی درباره امنیتی‌ترین عملیات نفوذ

«رخنه» سریالی درمورد امنیتی ترین عملیات نفوذ_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرنگار فرهنگی ، سریال «رخنه» اولین همکاری مشترک وزارت دفاع- سازمان حفاظت اطلاعات با سازمان صدا و سیما از ۱۵ اردیبهشت از شبکه یک سیما پخش خود را اغاز خواهد کرد.

این سریال برگرفته از خنثی سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در سازمان هوافضای وزارت دفاع و صنایع دفاعی و موشکی این وزارتخانه است.

این سریال در ۳۰ تکه تشکیل شده مربوط به یکی از دانشمندان کشورمان است که بر روی موشک‌های ماهواره‌بر و فضایی تحقیق می‌کند و در این مسیر با تهدیدات و خطراتی از سوی بیگانگان رو به رو می‌شود. یقیناً آن‌طور که دست‌اندرکاران سریال حرف های‌اند داستان سریال از تنوع گونه‌های (ژانرهای) متنوع برخوردار است و حوزه‌های امنیتی، علمی و خانوادگی را دربرمی‌گیرد.

این سریال علاوه بر پرداختن به ظرفیت های حاضر در مراکز علمی و فناوری سرزمین در حوزه دفاعی به اختصاصی در صنعت هوافضا و تلاش دانشمندان و نخبگان کشورمان در حوزه پدافندی و دفاعی جمهوری اسلامی، مخاطرات و تهدیداتی را که این افراد در این مسیر با آن روبه رو می باشند به عکس درآورده است.

ادامه مطلب
«ساندار پیچای» در دادگاه اپیک گیمز، ادعاهای ضدرقابتی علیه گوگل را رد کرد
آخرین مطالب

در این سریال بازیگرانی همچون نادر فلاح، رامتین خداپناهی، امیرحسین صدیق، خسرو شهراز، بهرام ابراهیمی، مریم کاویانی، نیلوفر شهیدی، حدیث نیکرو، سپیده خداوردی، علیرضا جلالی تبار، ایوب آقاخانی، علیرضا مهران و علیرام نورایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کارگردانی سریال «رخنه» را در ابتدا علی غفاری برعهده داشته است و بعد از وی، حمیدرضا لوافی کار این مجموعه را ادامه داده است.

این سریال از شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ۲۲:۱۵ به شبکه یک سیما می‌آید.

ادامه مطلب
جزئیاتی از سریال جدید کارگردان «گاندو»

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع