خوش آمدید

خرید ساعت طلای یکی از مسافران تایتانیک به قیمت 1.5 میلیون دلار

خرید ساعت طلای یکی از مسافران تایتانیک به قیمت ۱.۵ میلیون دلار_تاشکن


به گزارش تاشکن

«پاتریک گرون»، رئیس اسبق FTX اروپا، برای تصاحب یک ساعت جیبی طلا که متعلق به ثروتمندترین مسافر کشتی غرق‌شده تایتانیک بوده، نزدیک به ۱.۵ میلیون دلار پرداخت کرده است. با این وجود، «بزرگ‌ترین هزینه‌ای که تا بحال در حراجی‌های مربوط به یادگاری‌های تایتانیک پرداخت‌شده» به ثبت رسیده است.

خرید ساعت طلای ثروتمندترین مسافر تایتانیک

بر پایه گزارش وال‌استریت ژورنال، این ساعت به «جان جیکوب آستور چهارم»، کارآفرین آمریکایی تعلق داشته که همراه با همسر خود، «مادلین آستور» در حال برگشت از ماه عسل اروپایی خود می بود. او که زمان حادثه تایتانیک ثروتمندترین مسافر کشتی و یکی از ثروتمندترین افراد روی زمین در آن زمان بوده است، در تایتانیک غرق شد.

خرید ساعت طلای یکی از مسافران تایتانیک به قیمت ۱.۵ میلیون دلار_تاشکن ۱۹

مطابق اطلاعات حاضر، هنگامی که تایتانیک در سال ۱۹۱۲ با یک کوه یخ برخورد کرد، یک افسر به آستور او گفت که تا وقتی که همه زنان و کودکان در امان نباشند، نمی‌تواند با قایق نجات به همسرش بپیوندد. در این گزارش آمده است که یک هفته سپس، جسد آستور به همراه دارایی‌هایش در آب اشکار شد که شامل یک ساعت طلای ۱۴ عیار، بند سرآستین طلا و الماس، حلقه الماس و یک «مداد طلا» می‌شود.

ادامه مطلب
حقوق سال آینده ۲۰ درصد اضافه می‌شود

گرون، خریدار تازه ساعت طلای آستور او گفت که از پول به‌دست‌آمده از فروش شرکت‌هایش آن را برای همسر خود، «مارن گرون» خریداری کرده است و آن‌ها تصمیم دارند این کالای یادگاری را در موزه‌ها به نمایش بگذارند.

1714665405 10 خرید ساعت طلای یکی از مسافران تایتانیک به قیمت 15
خرید ساعت طلای یکی از مسافران تایتانیک به قیمت ۱.۵ میلیون دلار_تاشکن ۲۰

صرافی FTX در سال ۲۰۲۲ اظهار ورشکستگی کرد، اما گرون و دیگر مدیران FTX اروپا بعداً توافق کردند که دارایی‌های آن را به قیمت نزدیک به ۳۳ میلیون دلار بازخرید کنند. گرون این چنین حرف های که از کلاهبرداری FTX تا قبل از سقوط آن هیچ خبری نداشته است.

ادامه مطلب
عکس های تازه از پشت صحنه سریال «نون خ 5»/ اصرار رییس صداوسیما بر ساخت فصل های تازه

از زمان فروپاشی FTX نیز گرون به ایالت «اورگان» نقل مکان کرده است و در آنجا یک شبکه تلویزیونی کاتولیک آلمانی را اداره می‌کند و در تلاش است تا یک صرافی ارز دیجیتال در اروپا تشکیل کند.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع