خوش آمدید

جامعه آمریکا مستعد فروپاشی است

جامعه آمریکا مستعد فروپاشی است_تاشکن


به گزارش تاشکن

عباس گلرو، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در او گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا، او گفت:  تظاهرات دانشجویان و اساتید در دانشگاههای آمریکا و اروپا نشان می دهد که جامعه آمریکا مستعد فروپاشی است. فروپاشی نظام لیبرال دموکراسی غرب و نظام اندوخته داری به مرکزیت آمریکا کاملا دست یافتنی است.

 وی اظهار کرد:  تغیرات زیرین جامعه آمریکا نشان می دهد که آمریکا از جامعه اصیل آمریکایی خارج شده و دچار یک وضعیتی شده که در آینده می توانند قشر دانشجو تغیرات ساختاری اساسی را در این سرزمین تشکیل کنند.

 گلرو فرمود: در حمایتاز فلسطین اتفاقاتی مهم در آمریکا در حال رخ دادن است. سرکوب دانشجویان واساتید و دستگیری بیشتر از ۱۰۰نفر و همراه شدن اساتید با دانشجویان فریاد اعتراضی به سیاست آمریکایی در روبه رو تغیرات فلسطین است و این نقطه عطفی است که می توان آن را از دستاوردهای تازه فلسطین برداشت کرد.

 وی خاطر نشان کرد: در خود پارلمان های آمریکا برخی نمایندگان سخن های تازه می زنند و وجدان جهانی حتی جایی که فکر نمی کردیم بیدار شده  است و استاندارد دوگانه آمریکا و غرب را به روشنی  در روبه رو این اعتراضات می بینیم.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
اپل پنسل جدید با پورت USB-C معرفی شد + عکس

انتهای مطلب 

 

دسته بندی مطالب

کسب وکار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع