خوش آمدید

با قابلیت جدید واتس‌اپ می‌توانید جلسات خود را برنامه‌ریزی کنید

با قابلیت تازه واتس‌اپ می‌توانید جلسات خود را برنامه‌ریزی کنید_تاشکن


به گزارش تاشکن

واتس‌اپ ویژگی جدیدی را برای کاربران اراعه کرده است که از طریق آن می‌توانید در چت‌های گروهی جلسات و رویدادهای خود را برنامه‌ریزی و سازمان‌دهی کنید. این ویژگی تازه، انجام جلسات مجازی و حضوری را برای دوستان و سازمان‌هایی همانند مدارس ساده‌تر می‌کند.

مطابق توضیحات اراعه‌شده در وبلاگ متا، ویژگی برنامه‌ریزی رویدادهای واتس‌اپ به اعضای یک گروه اجازه می‌دهد تا مواردی همانند یک جشن تولد و جلسات کاری را برگزار کنند. رویدادهای مذکور به صفحه اطلاعات گروه پین می‌شود و این چنین یک صفحه چت گروهی جداگانه خواهد داشت تا اعضای گروه در رابطه آن با یکدیگر سخن بگویید کنند. علاوه بر این، چت‌های مربوط به این ویژگی را می‌توان بی‌صدا کرد.

نحوه انتشار کردن قابلیت تازه واتس‌اپ

با قابلیت تازه واتس‌اپ می‌توانید جلسات خود را برنامه‌ریزی کنید_تاشکن ۱۴

این ویژگی ابتدا برای گروه‌های حاضر در Communities واتس‌اپ و سپس در ماه‌های آینده برای همه گروه‌ها اراعه خواهد شد.

ادامه مطلب
دعوا برسر نخواستن یورگن کلینزمن در کره جنوبی بالا گرفت

واتس اپ Communities یک ویژگی همانند به Slack یا Discord است که سال ۲۰۲۲ معارفه شد و دارای چت‌ها، مدیران گروه و عملکردهای اختصاصی به خود است. از جمله قابلیت‌های آن می‌توان به امکان تماس ویدیویی ۳۲ نفره اشاره کرد.

متا همیشه در حال گسترش قابلیت‌های جدیدی برای اپلیکیشن مطلب‌رسان محبوب واتس‌اپ خود بوده است. چند روز پیش، حرف های شد که این سرویس به فیلتر تازه Favorites برای دسته‌بندی چت‌ها تجهیزخواهد شد. واتس‌اپ ماه قبل فیلترهایی را برای چت‌های کاربران معارفه کرده می بود که با منفعت گیری از آن‌ها می‌توان لیست چت‌ها را بر پایه معیارهای گوناگون دسته‌بندی کرد.

ادامه مطلب
چرا کادر درمان مهاجرت می کند/ ویزیت ۳.۵ میلیونی در عمان - تاشکن

از جمله دیگ قابلیت‌های در حال گسترش آن، می‌توان به امکان ارسال مطلب به شماره‌های ذخیره نشده و ورود با فیس‌آی‌دی اشاره کرد. اشتراک‌گذاری فایل‌ها با واتس‌اپ قابلیت فرد دیگر است که متا برای اپلیکیشن مطلب‌رسان خود روی آن کار می‌کند.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع