خوش آمدید

بازیگران جدید سریال «سلمان فارسی» مشخص شدند

بازیگران تازه سریال «سلمان فارسی» اشکار شدند_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش ، پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما با همراهی محسن برمهانی معاون سیما از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی» بازدید کرد و در جریان روال تشکیل آن قرار گرفت. در این بازدید مهدی نقویان رئیس سیمافیلم و جمعی از مدیران ستادی معاونت سیما وجود داشتند.

در ابتدا جبلی در کنار داود میرباقری (کارگردان) ، برمهانی (معاون سیما) و حسین طاهری (تهیه‌کننده) و گروه همراه به تماشای سکانس‌هایی از پروژه نشستند و قسمت هایی از سریال در وجود وی تصویربرداری شد. در ادامه میرباقری و طاهری، رئیس سازمان صداوسیما را در جریان روال تشکیل سریال قرار دادند و توضیحاتی درمورد لوکیشن آتشکده ماربین اراعه کردند.

انوش معظمی، امیررضا دلاوری، فرخ نعمتی و حسام منظور از جمله بازیگرانی بودند که در لوکیشن آتشکده ماربین وجود داشتند و روبه رو دوربین رفتند.

ادامه مطلب
مانور قطع همزمان برق و کنترل آماده به کاری مولدهای اضطراری در قزوین برگزار شد

سکانسی که در بازدید جبلی تصویربرداری شد، مربوط به بازی انوش معظمی و وجود هنروران تعداد بسیاری می بود که در کنار این بازیگر قرار داشتند.

جبلی در حاشیه بازدید از پشت صحنه این سریال او گفت: ما در سازمان صداوسیما همه هم و غم و کوششمان این است که نیازهای این مجموعه فاخر و تاریخی و جریان ساز تامین شود. خوشبختانه مرحله های تشکیل اعم از تهیه و تامین زیرساخت ها و ساخت و سازها و یا تامین مرحله های گوناگون تشکیل مطابق برنامه پیش می‌رود.

ادامه مطلب
نام مهدی طارمی در بین سه نامزد دریافت عنوان بهترین بازیکن فوتبال آسیا

او همین طور گفت: امسال یکی از سخت ترین سال‌های تشکیل سریال در طول این هفت سال است که تشکیل این سریال اغاز شده است. می‌توانم بگویم امسال یک سال سرنوشت ساز است. لذا ماموریت ما در سازمان صداوسیماست که از همه ظرفیت‌ها و اختیارات‌مان منفعت گیری کنیم تا این مجموعه مطابق برنامه ریزی پیش برود. چون استاد میرباقری و همکارانشان با جدیت مثال‌زدنی کار را پیش می برند. در سرمای زمستان و در مناطق پربرف و در گرمای تابستان زیر آفتاب کار را با دقت و وسواس و حساسیت کار را جستوجو می‌کنند. امیدوارم ما و همکارانمان در سازمان و به خصوص سیمافیلم هم بتوانیم همچون قبل در خدمت‌شان باشیم.

تلاش برای پخش در ۱۴۰۵

در ادامه میرباقری درمورد روال تشکیل سریال افزود: فصل تولد سلمان را گرفته ایم و این روزها کار ادامه دارد. در اصل سکانس ها مربوط به بودخشان (پدر سلمان)، فرماندار جی است که در آتشکده ماربین روبه رو دوربین می‌رود. 

ادامه مطلب
پاراوزنه بردار ایران با کسب ۶ مدال در جام جهانی به پان کار رسیدند_تاشکن

وی در جواب به این سوال که کار چه وقتی به آخر خواهد رسید هم او گفت: ما مطابق برنامه پیش می رویم؛ تدوین هم در حال انجام است و تلاشمان می‌کنیم سریال را سال ۱۴۰۵ به پخش برسانیم. 

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اینجا یک دانشگاه عظیم است

حسین طاهری هم درمورد تشکیل سریال او گفت: سلمان فارسی یکی از مجموعه های بزرگ صداوسیماست که در تشکیل آن هم نگاه مدیران و هم نگاه ما به آینده و نسل‌های بعدی است. اینجا یک دانشگاه عظیم است که نسل‌ها را برای صنعت فیلمسازی رشد می‌دهد.

او همین طور گفت: در معماری مجموعه تلاش شد تا یک کار جدی از ایران باستان را به جا بگذاریم. دوره ای که مغفول مانده می بود اما با همت دکتر جبلی این بستر تشکیل شد. 

ادامه مطلب
ستاد بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا تشکیل جلسه داد

جبلی در انتها به تماشای راش‌هایی از سریال نشست و با طاهری، میرباقری و احمدجو درمورد قصه و قسمت‌های گوناگون این سریال  او مباحثه کرد.

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع