خوش آمدید

۱۰ اثر برتر که دارای بیشترین جایزه بهترین بازی سال هستند - ویجیاتو

۱۰ تاثییر برتر که دارای بیشترین جایزه بهترین بازی سال هستند_تاشکن


به گزارش تاشکن

عناوین بسیاری می باشند که به گفتن بهترین بازی سال خود انتخاب شده‌اند و دست بالاتری نسبت به رقبای خود داشتند. اما آثاری نیز وجود دارند که نسبت به این عناوین برتر می باشند و آنان بازی‌هایی می باشند که بیشترین جایزه Game of The Year (GOTY) را در اختیار دارند. اما زیاد از سال‌ها به علت کیفیت بالای آثار و رقابت تنگاتنگ بینشان، نمی‌شود به طور دقیق بهترین بازی را انتخاب کرد. تعداد بسیاری از این عناوین سپس از انتشار کردن سر و صدای بسیاری به پا کردند و حتی علتالهام‌برداری زیاد از آثار دیگر شدند.

لیست زیر شامل برترین ویدیوگیم‌های تاریخ است که بیشترین جایزه GOTY را از آن خود کرده‌اند. این را در نظر داشته باشید که به مرور زمان و با پیشرفت تکنولوژی صنعت بازی نیز رو به جلو حرکت می‌کند و به همین علت است که آثار لیست زیر زیاد تر برای دهه قبل می باشند. با ویجیاتو همراه باشید.

Red Dead Redemption 2

۱۰ تاثییر برتر که دارای بیشترین جایزه بهترین بازی سال هستند_تاشکن ۸۹
  • تعداد کل جوایز: ۱۷۸

احتمالا شگفت‌ترین موردی که در لیست ناظر آن هستیم وجود Red Dead Redemption 2 در رتبه آخر باشد. این شاهکار فراموش نشدنی راکستار که در سال ۲۰۱۸ به بازار آمد به یک نقطه عطف بزرگ در صنعت بازی تبدیل شد و اثری عظیم و غیر قابل تکذیب بر دنیای ویدیوگیم گذاشت. رد دد ۲ یک تاثییر اکشن جهان باز بسیار است که جزئیات ریز و شگفت تعداد بسیاری در خود دارد و تا این مدت هم سپس از زمان‌ها گیمرها دچار دنیای عظیمش می باشند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
خودم را بهترین بازیکن جهان می‌دانم، نظر به رده‌بندی توپ طلا ندارم!

به جرئت می‌شود او گفت با وجود گذشت بیشتر از ۵ سال از اراعه این شاهکار تا این مدت هم رقیبی برایش اشکار نمی‌شود. سیستم‌های پویا و عمیقا درگیرکننده این بازی علتایجاد ربط زیاد خوبی بین شما و دنیای این تاثییر خواهد شد و حسی به شما می‌دهد که هیچ عنوانی نمی‌تواند مشابهش را در شما تشکیل کند.

Uncharted 4: A Thief’s End

۱۰ اثر برتر که دارای بیشترین جایزه بهترین بازی سال هستند - ویجیاتو
۱۰ تاثییر برتر که دارای بیشترین جایزه بهترین بازی سال هستند_تاشکن ۹۰
  • تعداد کل جوایز: ۱۹۰

آنچارتد ۴ را می‌شود به گفتن پادشاه بلامنازع عناوین اکشن-ادونچر سینماتیک در نظر گرفت. داشتن حس ماجراجویی بانشاط، شخصیت‌پردازی عمیق و ربط‌های قشنگ بین کاراکترها علتخواهد شد که ما به خوبی با جریان بازی و داستانش همراه شویم. آنچارتد ۴ از هر لحاظی که فکرش را کنید بی‌نظیر است، از گرافیک و داستان خیره‌کننده‌اش گرفته تا مکانیک‌های دلنشین و درگیرکننده گیم‌پلی. سال ۲۰۱۶ این بازی برای کنسول پلی استیشن ۴ به بازار آمد و اخیرا هم نسخه ریمستر برای PS5 و کامپیوترهای شخصی نیز اراعه شد تا زیاد از گیمرهای دیگر هم بتوانند این شاهکار را توانایی کنند.

The Elder Scrolls 5: Skyrim

۱۰ اثر برتر که دارای بیشترین جایزه بهترین بازی سال هستند - ویجیاتو
۱۰ تاثییر برتر که دارای بیشترین جایزه بهترین بازی سال هستند_تاشکن ۹۱
  • تعداد کل جوایز: ۲۲۹

قدیمی‌ترین شاهکار این لیست فردی نیست جز اسکایریم افسانه‌ای. این بازی موفق‌ترین و تاثیرگذارترین تاثییر تاریخ بتسدا به حساب می اید و زمان تا این مدت هیچ اثری بر کیفیت این گفتن نگذاشته است. با وجود گذشت بیشتر از یک دهه از اراعه‌اش تا این مدت هم بازیکنانی بسیاری مشغول گشت و گذار در جهان معرکه این بازی می باشند.

ادامه مطلب
پرسپولیس اول ایران، چهارم آسیا در رنکینگ تازه باشگاهی

اسکایریم این چنین دارای بیشترین ماد ساخته شده است که تا به الان هم ادامه داشته و پلیرهای بسیاری با اعمال آنان به توانایی این شاهکار می‌پردازند. این بازی به قدری خوب است که زیاد تر از بقیه عناوین این لیست برای کنسول‌های گوناگون شامل اراعه مجدد شده است. بتسدا هم برای ترغیب بازیکنان برای خرید مجدد این شاهکار نسخه‌های ریمستر شده بسیاری همانند Special Edition و Anniversary Edition انتشار کرده است.

The Last of Us

۱۰ اثر برتر که دارای بیشترین جایزه بهترین بازی سال هستند - ویجیاتو
۱۰ تاثییر برتر که دارای بیشترین جایزه بهترین بازی سال هستند_تاشکن ۹۲
  • تعداد کل جوایز: ۲۵۷

بازی The Last of Us یکی از نقاط اوج ناتی داگ است. این تاثییر، داستانی زنده و به شدت غم‌انگیز از شخصیت‌هایش تعریف می‌کند که در صنعت ویدیوگیم تا این مدت هم همتا ندارد. از آن زمان ماجراجویی جوئل و الی یک الگوی بزرگ برای عناوین اکشن ادونچر داستان‌محور شده و یک سریال اقتباسی لایو اکشن بی‌نظیر برایش ساخته شده است. این بازی سه دفعه اراعه شده است: سال ۲۰۱۳ برای PS3، نسخه ریمستر برای پلی استیشن ۴ و ریمیکی که برای PS5 و کامپیوترهای شخصی چندی پیش به بازار آمد. مشخصا اگر می‌خواهید بهترین توانایی ممکن را از این شاهکار کسب کنید باید سراغ ریمیک آن بروید.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

The Legend of Zelda: Breath of The Wild

۱۰ اثر برتر که دارای بیشترین جایزه بهترین بازی سال هستند - ویجیاتو
۱۰ تاثییر برتر که دارای بیشترین جایزه بهترین بازی سال هستند_تاشکن ۹۳
  • تعداد کل جوایز: ۲۶۲

در سال ۲۰۱۷ زلدا حال و هوایی تازه به ژانر جهان باز داد و عنوانی همانند ویچر ۳ را با دنیای پویا و غیرقابل پیش بینی‌اش که مدام خلاقیت شما را تحریک می‌کرد به چالش کشید. سبک بصری جاودان نینتندو، موزیک دل‌نواز، اتمسفر تقریبا بی‌نقص و ماجراجویی نامحدودی که این بازی دارد، تک تک قدم‌های ما را طی این مسیر لذت قسمت می‌کنند. بدون شک بازی The Legend of Zelda: Breath of The Wild یکی از بهترین عناوین مجموعه خود است و زمان اراعه توانست هواداران را همراه خود کند و دور از انتظار است فردی اشکار شود که از این تاثییر خوشش نیاید.

ادامه مطلب
وزارت بهداشت آماده هرگونه امدادرسانی به ساکنان غزه است

God of War 2018

۱۰ اثر برتر که دارای بیشترین جایزه بهترین بازی سال هستند - ویجیاتو
۱۰ تاثییر برتر که دارای بیشترین جایزه بهترین بازی سال هستند_تاشکن ۹۴
  • تعداد کل جوایز: ۲۶۴

گاد آو وار ۲۰۱۸ یکی از بهترین و چشمگیرترین ریبوت‌هایی می بود که تا به الان برای یک فرانچایز ویدیوگیمی ساخته شده است. با این که ما با کریتوسی متفاوت روبرو هستیم بازی هم چنان به ریشه‌های خود وفادار است و دل طرفداران را نیز از همان لحظه اول به دست آورد. در این بازی دیگر مسائل سرنوشت دنیا هسته تاثییر ما نبوده است و تمرکز گسترش‌دهندگان زیاد تر بر عمق ربط شخصی و احساسی بین کریتوس و آترئوس می بود. روایت داستانی معرکه، سیستم مبارزه تقریبا بی‌‎نقص، وجود المان نوستالژیک در مکان‌های درست و الهام‌گیری‌های خوب همه انها دلایل پیروزی این شاهکار و محبوبیت آن بین دوست‌دارانش می باشند.

Baldur’s Gate 3

۱۰ اثر برتر که دارای بیشترین جایزه بهترین بازی سال هستند - ویجیاتو
۱۰ تاثییر برتر که دارای بیشترین جایزه بهترین بازی سال هستند_تاشکن ۹۵
  • تعداد کل جوایز: ۲۸۰

تازه ترین عضو این لیست بالدرز گیت ۳ از استدیو لاریان است که کمتر از یک سال پیش به بازار آمد و همین الان هم به گفتن یکی از بهترین عناوین نقش‌آفرینی تاریخ به حساب می اید. رویکرد متفاوت گسترش‌دهندگان در همه جنبه‌های بازی، همراه با سال‌های زیاد تبحر در این ژانر به جامعه گیمرها یک یاقوت بی‌همتا را هدیه داد که زیاد از منتقدان را مات و مبهوت کرد.

ادامه مطلب
مسی تازه متولد شده است؟

دنیای بزرگ و غنی، کاراکترهای بی‌آخر با صداپیشگی کامل، آزادی بدون محدودیت و زیاد موارد دیگر همه انها بالدرز گیت ۳ را تبدیل به نمادی مدرن برای ژانر خود کردند. این ستاره درخشان که صدها ساعت زمان شما را به زیباترین شکل می‌گذراند بدون شک بهترین بازی سال پرفروغ ۲۰۲۳ می بود و رقبای دیگر حرفی برای گفتن کنار آن نداشتند.

The Witcher 3: Wild Hunt

۱۰ اثر برتر که دارای بیشترین جایزه بهترین بازی سال هستند - ویجیاتو
۱۰ تاثییر برتر که دارای بیشترین جایزه بهترین بازی سال هستند_تاشکن ۹۶
  • تعداد کل جوایز: ۲۸۱

ویچر ۳ اثری می بود که استودیو سازنده‌اش یعنی سی‌دی پراجکت رد را به لیگ بزرگان ویدیوگیم داخل کرد. این بازی با اراعه‌اش در سال ۲۰۱۵ خواسته اکثر طرفداران ژانر نقش‌آفرینی را برآورده کرد و فرمولی برای عناوین جهان باز معارفه کرد که تا این مدت هم مورد منفعت گیری زیاد از آثار است. دنیای چند اقلیمی و گسترده، کوئست‌های نقش آفرینی‌ زیاد دلنشین و داستان شخصی کاراکترهای این تاثییر توانایی‌ای بی‌همتا برای بازیکنان تشکیل می‌کند.

یقیناً می‌شود با اهمیت ترین دستاورد ویچر ۳ را نحوه معارفه دنیای فانتزی و مجذوب‌کننده‌اش به صنعت ویدیوگیم دانست. امروزه ویچر به یک فرانچایز عظیم تبدیل شده است که چند بازی در دست ساخت دارد و این چنین دارای سریال زیاد موفقی نیز هست که همه انها مدیون نسخه سوم آن می باشند.

The Last of Us 2

۱۰ اثر برتر که دارای بیشترین جایزه بهترین بازی سال هستند - ویجیاتو
۱۰ تاثییر برتر که دارای بیشترین جایزه بهترین بازی سال هستند_تاشکن ۹۷
  • تعداد کل جوایز: ۳۲۶

لست آو آس ۲ سومین تاثییر از ناتی داگ در این لیست است که ثابت می‌کند این استودیوی کالیفرنیایی چه سطح بالایی دارد و به حق یکی از تاثیرگذارترین گسترش‌‎دهندگان تاریخ ویدیوگیم به حساب می اید. نیل دراکمن و تیمش با این بازی نشان دادند که ترسی از ریسک کردن بر روی روایت داستان ندارند. جو و فضای بی‌رحم، مکان‌های فراموش‌نشدنی، شخصیت‌های مبهم و پیچش‌های غیرقابل انتظار طی بازی همه انها لست آو آس ۲ را به داستانی یکدل تبدیل می‌کنند که با احساسات مخاطبش مدام بازی می‌کند و به اندازه دنیای پسا آخرالزمانی زیبایش خشن و سرد است.

ادامه مطلب
با تیزهوشی گرامی به گل رسیدیم/ نهادهای نظارتی به مسائل حاشیه باید رسیدگی کنند_تاشکن

Elden Ring

۱۰ اثر برتر که دارای بیشترین جایزه بهترین بازی سال هستند - ویجیاتو
۱۰ تاثییر برتر که دارای بیشترین جایزه بهترین بازی سال هستند_تاشکن ۹۸
  • تعداد کل جوایز: ۴۲۹

بهترین بازی فرام سافتور تا به امروز یعنی الدن رینگ تا به الان با اختلاف بیشترین تعداد جایزه برترین بازی سال را دریافت کرده است. این تاثییر عظیم ژانر سولزلایک را به تعداد بی‌شماری از بازیکنان سراسر دنیا معارفه کرد و تا این مدت هم سپس گذشت ۲ سال از انتشارش پلیرهای زیاد بسیاری دارد. احتمالا ماجراجویی‌ای که این شاهکار در خود دارد را فقط می‌شود با عناوین افسانه‌ای ارباب حلقه‌ها قیاس کرد.

امروزه، الدن رینگ یکی از بهترین عناوین تاریخ ویدیوگیم به حساب می اید. آزادی عمل ما در انتخاب مسیرمان و نحوه برداشتن سدهای پیش روی خود همراه با یکی از عمیق‌ترین افسانه‌های ممکن عناصر مهم روایت این بازی می باشند. این چنین به این می‌شود اشاره کرد که امسال با یک DLC عظیم از این شاهکار با اسم Shadow of The Erdtree روبرو خواهیم می بود.

خب دوستان نظر شما چیست؟ آیا الزاما آثاری که بیشترین جایزه بهترین بازی سال را برنده شده‌اند برترین عناوین تاریخ ویدیوگیم می باشند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

زیاد تر بخوانید:

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع