خوش آمدید

مسعود اسکویی درگذشت

مسعود اسکویی درگذشت – تسنیم_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرنگار فرهنگی ، شادروان مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش که چندی پیش به‌علت شکستگی ناحیه لگن و پا در بیمارستان بستری می بود، دار فانی را وداع او گفت.

دوستداران ورزش از نسل قدیم گزارش‌های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه‌های ورزشی را در برنامه ورزش از نگاه دوی تلویزیون از جمله فوتبال به‌یاد دارند. وی از سال ۶۰ به سپس به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را گزارش می‌کرد. اسکویی قدیمی‌ترین مجری کارشناس و گوینده ورزشی صداوسیما می بود که دوره تهیه‌کنندگی برنامه‌های تلویزیونی را در تلویزیون آلمان گذراند و یک سال در شهرهای زونه‌گورگ و ماینس با تلویزیون همکاری کرد.

یکی از شاخصه‌های او در اجرا، اراعه گزارش مسابقات ورزشی بدون داشتن نگاه جانبدارانه می بود. او همیشه در مصاحبه‌هایش با اهالی رسانه به ریشه‌اش در ایران و عشق به کار او پافشاری می‌کرد و همین عشق به مردم علتشد با این که حال مساعدی نداشت اما سال‌تحویل پشت میکروفن رادیو نشست تا شنوندگان رادیوورزش قسمت‌هایی از برنامه سال تحویل را با اجرای او بشنوند.

ادامه مطلب
شورای عالی سلامت و امنیت غذایی_تاشکن

خبرگزاری تسنیم درگذشت این هنرمند را به خانواده، دوستان، اهالی رادیو و رسانه تسلیت می‌گوید و از ایزد منان علو درجات را برای آن مرحوم خواهان است.

انتهای مطلب/+

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع