خوش آمدید

علت تغییر زمان برگزاری کنگره ناباروری - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

علت تحول زمان برگزاری کنگره ناباروری – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدابراهیم پارسانژاد، در رابطه علت تحول تاریخ بیست و سومین کنگره انجمن ناباروری، او گفت: قرار می بود کنگره ناباروری در تاریخ پنجم اردیبهشت در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شود و برنامه ریزی برای برگزاری آن از ماه ها قبل انجام شده می بود اما هنگامی همکاران ما برای نصب پلاکاردها و تجهیز سالن به دانشگاه مراجعه می کنند مسئولین سالن مجوز کار نمی دهند و علت ممانعت را همزمانی کنگره با کنکور سراسری گفتن می کنند.

او گفت: نوشته با ریاست دانشگاه نقل شد و ایشان با ابراز تاسف از وقوع این چنین شرایطی سالن دانشگاه را در تاریخ ۱۹ الی ۲۱ اردیبهشت در اختیار کنگره انجمن باروری و ناباروی ایران قرار دادند تا کنگره در این زمان برگزار شود.

پارسانژاد با ابراز تاسف از این که این اتفاق زیاد ناگوار می بود چرا که تعداد بسیاری از پزشکان از استان های گوناگون برای این کنگره بلیت رزرو کرده بودند، در ادامه گفت: ما در موقعیت سختی قرار گرفتیم و ناچار بودیم با تک تک مدعوین تماس بگیریم و خبر تحول تاریخ کنگره را برای آنها توضیح دهیم.

ادامه مطلب
۱۹ دی با تیم ملی اندونزی بازی می‌کنیم

او گفت: با دقت به متضرر شدن تعدادی از همکاران ما در سراسر سرزمین در جهت تهیه بلیت و اقامت در تهران و تحول تاریخ کنگره، انجمن باروری و ناباروری ایران طی گفتمانی با ریاست دانشگاه و این چنین در جلسات متعدد انجمن این نوشته مورد بازدید گردید تا حتی الامکان قسمتی از خسارات داخل شده به همکاران جبران شود.

بیست و سومین کنگره انجمن باروری و ناباروری ایران، ۱۹ الی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

ادامه مطلب
تحقق رتبه‌بندی معلمان بازنشسته تا آخر سال - تاشکن

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع