خوش آمدید

سود هواوی در سه‌ماهه اول 2024 با افزایش 564 درصدی روبه‌رو شد

سود هواوی در سه‌ماهه اول ۲۰۲۴ با افزایش ۵۶۴ درصدی مواجه شد_تاشکن


به گزارش تاشکن

سود شرکت فناوری هواوی برای چهارمین سه‌ماهه متوالی به رشد خود ادامه داده است. این کار مشخص می کند که این شرکت چینی درحال گرفتن سهم بازار از اپل و دیگر رقیب ها است. بر پایه گزارش مالی سه‌ماهه اول ۲۰۲۴، سود این شرکت رشد ۵۶۴ درصدی را مشخص می کند.

بر پایه گزارش بلومبرگ، هواوی در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ نزدیک به ۲.۷ میلیارد دلار (۱۹.۶ میلیارد یوان) سود خالص به‌دست آورده است که رشد ۵۶۴ درصدی را مشخص می کند. این چنین فروش در سه‌ماهه اول با ۳۷ درصد افزایش به تقریباً ۲۴.۶ میلیارد دلار (۱۷۸.۵ میلیارد یوان) رسید. این شرکت یقیناً در گزارش خود تفکیک فروش در قسمت‌های گوناگون کسب‌وکار را اراعه نکرده است.

سود هواوی در سه‌ماهه اول ۲۰۲۴ با افزایش ۵۶۴ درصدی مواجه شد_تاشکن ۱۴

افزایش فروش و سود هواوی در سه‌ماهه اول ۲۰۲۴

رشد شگفت‌انگیز درآمد هواوی، نشان‌دهنده احیای مجدد این شرکت باوجود تحریم‌های ایالات‌متحده طی چند سال تازه است. به حرف های شرکت تحقیقاتی کانترپوینت، این شرکت چینی در سال ۲۰۲۳ گوشی جدیدی را معارفه کرد که دارای ۵G و تراشه ۷ نانومتری پیشرفته ساخت چین می بود؛ از آن زمان فروش تلفنهای این برند رشد بسیار‌ای را مشخص می کند. اکنون فروش تلفنهای هوشمند این شرکت در سه‌ماهه اول ۲۰۲۴ نزدیک به ۷۰ درصد افزایش یافته است.

ادامه مطلب
تبلت آنر پد ۹ پرو با باتری قوی و تراشه دایمنستی از راه رسید_تاشکن

این چنین بر پایه برآوردهای کانترپوینت، فروش آیفون اپل در چین در طول سه‌ماهه اول ۲۰۲۴ نزدیک به ۱۹ درصد افت را مشخص می کند.

در اغاز ماه جاری میلادی نیز هواوی از سری تازه تلفنهای هوشمند Pura 70 با تراشه گسترش یافتهتر رونمایی کرد. هواوی Pura 70 پرو، Pura 70 پلاس و Pura 70 اولترا همه انها به تراشه کایرین ۹۰۱۰ تجهیزمی باشند. با معارفه این گوشی، هواوی بار دیگر توانایی خود را در تشکیل نیمه‌رساناهای پیشرفته نشان داده است. سری Pura 70 نیز فروش بسیار‌ای داشته و پیش‌بینی می‌شود تا آخر سال ۲۰۲۴ نزدیک به ۱۰ میلیون گوشی از این سری فروخته شود.

ادامه مطلب
نگاه اولیه رسانه‌ها به هدست اپل ویژن پرو؛ وزن بالا و مشکلات کیبورد مجازی

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع