خوش آمدید

بیانات مقام معظم رهبری رسالت ما را سنگین‌تر کرد

حق پخش حق ورزش است و باید به ورزش داده شود_تاشکن


به گزارش تاشکن

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: ما کمیسیونی تحت گفتن کمیسیون ماده ۵ باشگاه ها داریم و هر باشگاهی چه استقلال و چه باشگاه فرد دیگر بخواهد تحول نام داشته باشد باید مسیر قانونی را طی کند.

وی در جواب به سؤالی در باره حق پخش مسابقات تیم‌های استقلال و پیروزی اظهار داشت: حق پخش فقط متعلق به این دو باشگاه نیست حق پخش متعلق به ورزش سرزمین است و یکی از موضوعاتی است که گره کار ورزش سرزمین است و ملزوم است که این گروه باز شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: در لایحه برنامه هفتم گسترش نوشته حق پخش برنامه های ورزشی دیده شده و به آیین نامه ای که با پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان و سازمان صدا و سیما تدوین می شود و به تصویب هیأت وزیران می رسد موکول شده است.

ادامه مطلب
چالش‌های سرُم سازان و خواست از سازمان غذا و دارو - تاشکن

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: حق پخش حق ورزش است و باید به ورزش داده شود و طبیعی است که اگر حق پخش پرداخت شود، می‌تواند به حل تعداد بسیاری از مشکلاتی که در مسیر ورود قسمت خصوصی به ورزش وجود دارد، پشتیبانی کند.

او گفت: مراسمی با وجود قهرمانان و دست اندرکارانی که سال قبل برای سرزمین افتخار آفرینی کردند، برگزار خواهد شد و پاداش آنها که مبلغی معادل ۲۳۰ میلیارد تومان است به آنها پرداخت می شود.

ادامه مطلب
زنان سیگاری سریعتر دچار بیماری‌های ریه و سرطان می شوند - تاشکن

هاشمی خاطرنشان کرد: جامعه ورزش به رشته هایی که سهمیه المپیک دارند، پشتیبانی می کند و بنا است که بعد از ۲۰ سال ناوگان تجهیزاتی این رشته های ورزشی با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی که با هماهنگی وزارت نفت در نظر گرفته شده ارسال شود.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع