خوش آمدید

بیمارستان ۶۴ تختخوابی گچساران نیمه نخست امسال به بهره برداری می رسد

بیمارستان ۶۴ تختخوابی گچساران نیمه نخست امسال به منفعت برداری می رسد_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛منصوری در بازدید از این مطرح مهم بهداشتی درمانی بر تسریع در روال اجرایی آن اصرار کرد و او گفت: دولت نسبت به اجرای مطرح های نیمه همه بویژه در مناطق محروم دقت دارد.

وی فرمود: این مطرح بهداشتی ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و هم اکنون تجهیزات این بیمارستان خریداری شده است.

منصوری اظهار کرد: برای ساخت یک بیمارستان ۶۴ تختخوابی بیشتر از هشت هزار متر مربع وسعت در نظر گرفته می شود در حالی که مساحت این مطرح بهداشتی ۱۱ هزار متر مربع است و پیش بینی برای ساخت مراکز عکس برداری از جمله ام آر آی و سی تی اسکن درراین مطرح درمانی پیش بینی شده است.

مردم شهرستان گچساران ۱۷ سال است که چشم انتظار منفعت برداری بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهدای نفت شهر دوگنبدان می باشند در حالی که مسئولین در چند مرحله خبر از منفعت برداری از این مطرح مهم درمانی را دادند.

ادامه مطلب
نحوه تعیین «سهمیه مناطق» بر پایه اسبق تحصیلی اظهار شد
آخرین مطالب

بارقه‌های امیدی برای تکمیل و منفعت‌برداری از این مرکز درمانی که قریب به ۱۷ سال از عملیات اجرایی آن می گذرد در دولت سیزدهم شکل گرفت و هم اینک به پیشرفت چشمگیری در حال ساخت است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد او گفت: عملیات اجرایی بیمارستان شهدای نفت گچساران در سال ۱۳۸۶ در قالب سه طبقه و پنج قسمت مهم شامل کلینیکهای تخصصی،‌ قسمت‌های بستری،‌ اورژانس و آزمایشگاه، خدماتی و اداری اغاز شد.

سید علی احمد زاده تصریح کرد: این مطرح درمانی در زمینی به وسعت ۱۱ هزار مترمربع در حال ساخت است و به علت برخی مشکلات عملیات ساخت این مرکز درمانی چندین سال متوقف و عملیات تکمیل این مطرح اغاز مرداد امسال مجدد از سر گرفته شد.

ادامه مطلب
خلف وعده در تامین ارز خودروسازان؛ آیا باید منتظر مشکلات بزرگتر باشیم؟

منفعت برداری از بیمارستان شهدای نفت در سالجاری

احمد زاده او گفت: با دقت به افزایش جمعیت سرویس گیرنده از بهداشت و درمان صنعت نفت و این چنین جهت از بین بردن مشکلات خدمات گیرندگان در تلاش هستیم این مرکز درمانی اغاز سال آینده به منفعت‌برداری برسد.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

وی تصریح کرد: کارکنان شرکت منفعت‌برداری نفت و گاز گچساران سالها چشم انتظار راه‌اندازی این مرکز درمانی می باشند.

احمد زاده ابراز کرد: موقعیت این بیمارستان به طوری است که با راه‌اندازی آن هم کارکنان صنعت نفت و هم مردم پیرامونی آن منتفع خواهد شد.

تعلق ۹۴۰ میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان شهدای نفت گچساران در دولت سیزدهم

ادامه مطلب
بازی اختاپوس، بازی مرکب با مقصد حذف بازنده_تاشکن

مدیر عامل شرکت منفعت برداری نفت و گاز گچساران گفت: در دور اول سفر ریاست جمهور به کهگیلویه و بویراحمد بیش از۲ هزارو ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای شهرستان گچساران تعلق یافت که در این عرصه ۱۱۳ پروژه در قالب مطرح های مسئولیت‌های اجتماعی اجرا شد.

غلام رضا کمالی اظهار کرد: بیشتر از هفت هزارو ۲۰۰ میلیارد ریال برای شهرستان گچساران در این دور از سفر ریاست جمهوری در نظر گرفته شده که از این مقدار بیشتر از ۲ هزارو ۲۰۰ میلیارد ریال در قالب هدیه دولت به این شهرستان است.

وی با اشاره به روال اجرایی بیمارستان نفت گچساران او گفت: بیشتر از ۹۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای اغاز مجدد فعالیت عمرانی این مطرح در نظر گرفته شده و در صورت راه اندازی این بیمارستان، افراد صدمه پذیر منطقه می توانند در این مرکز درمانی خدمات درمانی دریافت کنند.

ادامه مطلب
جلسه فنی بازی دوستانه برابر بورکینافاسو با وجود سرمربی تیم ملی برگزار شد

اکنون بیشتر از ۱۳ هزار نفر تحت پوشش بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران می باشند، برتری مهم را اراعه خدمات مناسب و با لیاقت به کارکنان و خانواده‌های صنعت نفت است.

انتهای مطلب 

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع