خوش آمدید

برای حیثیت و آبروی تراکتور بازی می‌کنیم

برای حیثیت و آبروی تراکتور بازی می‌کنیم_تاشکن


به گزارش تاشکن

“تفکرات شما در تیم پیاده می‌شود یا از بیرون به شما دیکته می‌شود؟” مربی تراکتور در این خصوص او گفت: آقای گل محمدی عزیزمن، بزرگتر من و به گفتن فنی‌ترین مربی، چه من در پرسپولیس و چه جای دیگر بوده‌ام همیشه ربط داشتم ولی الان مسئولیت فنی تیم برعهده من است.

او افزود: این پنجمین روزی است که در تراکتورتبریز وجود دارم و قبل از بازی با ذوب آهن همه تلاشم را کردم که تیم را بهترین شرایط روحی برسانم. با دقت به نتایجی که قبل از آمدن من گرفته شده می بود، واقعا تیم از نظر روانی شرایط خوبی نداشت، بازیکنان پشتیبانی کردند و من هم با کادرفنی همه توانم را گذاشتم هم از لحاظ فنی و ذهنی تیم را آماده کردیم. بازیکنان ما آماده یک بازی بزرگ می باشند و قبلاً هم تراکتور ثابت کرده که یک تیم بزرگ و با اصالت است. استقلال هم تیم قابل احترامی است و انگیزه برای قهرمانی دارد. نباید از این غافل شویم که ما هم تراکتور هستیم، یک تیم زیاد بزرگ.

ادامه مطلب
مودم 5G اسنپدراگون X80 کوالکام با حمایتاز ربط ماهواره‌ای معارفه شد

مطهری درمورد این که حساسیت این بازی روی انگیزه تراکتور تاثییر می‌گذارد یا نه، او گفت: در رابطه با نوشته قهرمانی، تراکتور تیم بزرگی است، ما برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم. می جنگیم و اصلا هم نگاهی به جدول نخواهیم داشت. ما خودمان ملوان را پشت سر داریم و حالت ما به خطر می‌افتد. به این علت با حداکثر انرژی این بازی را اغاز می‌کنیم و برای خودمان تلاش می‌کنیم.

سرمربی موقت تراکتور در ادامه گفت: یک مقدار زمان می‌برد اما تلاش می‌کنیم. استقلال در آیتم ضربات ایستگاهی تیم خوبی است. هم در جلسات فنی و هم در کار عملیاتی و اجرایی روی این نوشته کار می‌کنیم که ضربه نخوریم. نهایت تلاشمان را داریم که این نقطه را پوشش دهیم. هیچ اشکالی هم ندارد، دفعه قبل هم سخن بگویید کردم که نقاط ضعف را به کمترین حالت ممکن و نقاط مثبت را به بهترین حالت برسانیم. حواسمان هست و درمورد غایبان هم خوبیم، بازیکنان یک ریکاوری خوب داشتند اما یکی از بازیکنان ما شرایط ۵۰-۵۰ دارد که باید شرایطش تا سپس از ظهر بازدید شود.

ادامه مطلب
امیدوارم همیشه در آخر بازی‌ها علتخوشحالی هواداران تراکتور باشیم_تاشکن
آخرین مطالب

مطهری با اشاره به غیبت سید حسین حسینی در بازی فردا او گفت: استقلال بازیکنان باکیفیت و اثرگذاری همانند آقای حسینی را دارد که شما به آن اشاره کردید ولی ما درست است که تیم حریف را آنالیز می‌کنیم اما زیاد روی خودمان تمرکز کردیم، بازیکنان خوبی داریم و استقلال ماشاءالله نفرات جانشین خوبی دارد. تمرکز ما روی خودمان است و تلاش می‌کنیم بهترین خودمان را اراعه کنیم.

او در ادامه گفت: من روزی که آمدم از آقای خمس و کادرشان سپاس کردم. اصلا نمی‌خواهیم به قبل برگردیم. از بازی ذوب آهن اغاز کردیم و آینده زیاد برای ما مهم است. درمورد سبک استقلال پرسیدید، در فوتبال سبک‌های مختلفی وجود دارد، من به گفتن یک مربی که کار او این است به همه سبک‌ها احترام می‌گذارم، این فوتبال است و سبک تخریبی هم یک سبک است و به همه آن‌ها احترام می‌گذارم. همه مربیان می‌توانند سبک مخصوص خود را داشته باشند، این به من مربوط نمی‌شود که بخواهم درمورد آن سخن بگویید کنم. گفتم که استقلال تیم قابل احترامی است و تلاش می‌کنیم از این آخرین فرصتمان به بهترین شکل ممکن منفعت گیری کنیم تا به امید خدا دل هواداران را شاد کنیم.

ادامه مطلب
پنجره زمستانی نقل و انتقالات لیگ فوتبال ایران باز شد

باید صبر کنیم، امیدوارم که بهترین اتفاقات بیفتد. در رابطه سوال قبلی هم زیاد دوست داشتم که سپس از بازی می‌آمدیم و این سوال را می پرسیدید. قبل از بازی است و زیاد دوست ندارم به جزئیات اشاره کنم. کارهای تاکتیکی خودمان یا آیتم های استقلال را نمی‌توانیم الان بگوییم. من خبرنگاران سوال فنی می‌پرسند اصلا خودم لذت می‌برم ولی اگر اجازه دهید قبل از بازی زیاد داخل جزییات نشوم و سپس از بازی حتما با کمال میل در خدمت شما هستم و افتخار می‌کنم که به این سوال فنی شما جواب بدهم.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

ادامه مطلب
سپاهان اصفهان برای جایگاه سوم برنامه دارد_تاشکن

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع