خوش آمدید

لیست جدید تیم ملی والیبال اعلام شد

لیست تازه تیم ملی والیبال اظهار شد_تاشکن


به گزارش تاشکن

تیم ملی والیبال کشورمان اردوهای آماده‌سازی خود را از ۱۸ فروردین ماه اغاز کرد تا برای وجود هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده شود.

موریس موتا پائز سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال مردان ایران در نخستین اردو از توانایی های جوان والیبال سرزمین برای وجود در تمرینات دعوت کرد و در ادامه این تمرینات پائز ۳۹ بازیکن را جهت شرکت در اردوی آمادگی تیم ملی والیبال کشورمان فراخواند.

بعد از گذشت ۹ روز از تمرینات، مطابق اظهار فدراسیون جهانی والیبال که تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها تا روز پنجم اردیبهشت ماه مهلت ارسال فهرست ۳۰ نفره خود را داشتند، سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست اولیه و ۳۰ نفره این تیم برای وجود در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ را خبرداد.

تمرینات ملی‌پوشان ادامه یافت و امروز (دوشنبه دهم اردیبهشت ماه) موریس موتا پائز لیستی ۱۸ نفره اراعه داد تا تمرینات با تعداد بازیکنان کم‌تر و به‌صورت جدی‌تر پیگیری شود.

ادامه مطلب
سند موسیقی در اغاز تصویب قرار گرفت
آخرین مطالب

علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی نمود، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان دعوت شده به این اردو می باشند.

این چنین امین اسماعیل‌نژاد از روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه به جمع اردونشینان افزوده خواهد شد تا در کنار ملی‌پوشان تمرینات خود را اغاز کند.

دیگر لژیونرهای تیم ملی والیبال ایران هم به محض ورود به ایران و با تشخیص کادر فنی به اردو ملحق خواهند شد.

ادامه مطلب
بازی آنگولا - ایران بدون تماشاگر شد

دسته بندی مطالب

کسب وکار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع