خوش آمدید

در این سال‌ها داوری در انتهای فصل برای استقلال مشکل‌ساز شده است

در این سال‌ها قضاوت در انتهای فصل برای استقلال مشکل‌ساز شده است_تاشکن


به گزارش تاشکن

کوروش تشت‌زر در او گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص روال استقلال او گفت: استقلال در سپس نتیجه‌گیری تا این لحظه شاهکار کرده. با دقت به بضاعت و مشکلات حاشیه‌ای ابتدای فصل، نکونام توانسته تیم را در صدر جدول نگه دارد و این عالی است. انتقاداتی به نحوه کیفی بازی استقلال می‌کنند که توجیه آن او گفت و گو کیفی بازیکنان است که استقلال نمی‌تواند با ضرباهنگ مدنظرش بازی کند. استقلال با این نفرات نمی‌توند در عدم دقایق قشنگ و هجومی کار کند اما نتیجه‌گیری عالی بوده.

او گفت: پرسپولیس از زمان معاوضه مربی تحول کرده و بازیکنان زیاد خوبی چون ارونوف و حسن را جذب کرده که وجودشان برای هر تیم نعمت است. عدم وجود یامگا اتفاق مهمی است که یقیناً تا امروز با دقت به تلاش بازیکنان به چشم نیامده.

ادامه مطلب
سامسونگ باگ حسگر تاثییر انگشت گلکسی S23 در One UI 6.1 را رفع می‌کند_تاشکن

پیشکسوت استقلال درمورد نقطه قوت آبی‌ها اظهار داشت: نفرات باتجربه استقلال همانند چشمی و حسینی یکی از نقاط قوت این تیم بودند و عصای دست نکونام شده‌اند. در سمت چپ هم جلال جا افتده و پاس گل‌های بسیاری داده است. این چنین باید به بلانکو و محمد اشاره کنم. بلانکو کیفیت خوبی دارد و محمدی هم علی‌رغم اوج و فرود، در لحظات حساس عصای دست نکونام شود.

تشت‌زر در خصوص نقطه ضعف استقلال او گفت: نقطه ضعف استقلال را می‌توان عدم توازت در میانه میدان دانست. بازیکنان این تیم در هافبک همه دفاعی می باشند و هافبک طراح و پاسوری همانند جباری و جبارف ندارد. آبی‌پوشان در این سال‌ها مدام این چنین بازیکنانی داشتند و با آنها روی دروازه حریف خطر تشکیل می‌کردند اما اکنون خیر. استقلال در آن منطقه نیاز به بازیکنی دارد که پاس ریسکی و هجومی بدهد. برای فصل سپس استقلال در آن منطقه نیاز به بازیکن دارد.

ادامه مطلب
تشکر وزیر ورزش از بانوان ورزشکار خوزستانی راه‌یافته به پارالمپیک ۲۰۲۴_تاشکن
آخرین مطالب

وی در رابطه شانس قهرمانی استقلال خاطرنشان کرد: استقلال باید در ۶ بازی آینده تمرکز داشته باشد و از حاشیه دوری کند. مدیریت باشگاه باید تلاش کند این حواشی اجازه ورود ندهد چون مهم‌تر از او گفت و گو فنی، او گفت و گو حاشیه است. نکونام هم باید مواظب باشد چون پرسپولیس شانه به شانه پیش می‌آید. 

پیشکسوت استقلال او گفت: فکر می‌کنم استقلال پتانسیل نگه داری صدرنشینی و قهرمانی را دارد اگر مسائل بیرونی چون قضاوت بگذارد. در این سال‌ها مسائل قضاوت در آخرین لحظات برای آبی‌ها مشکل‌ساز شده. امسال استقلال هفته‌های بسیاری در صدر بوده و اکنون حق این تیم و هوادارانش قهرمانی است.

ادامه مطلب
کسب رتبه چهارم در جذب قطعی اعتبارات تخصیصی بین استان‌های سرزمین توسط اداره کل ورزش و جوانان کرمان_تاشکن

تشت‌زر در آخر او گفت: شخصا امیدوارم روال نتیجه‌گیری استقلال نگه داری شود. احتمالا بازی‌های پرسپولیس آسان‌تر باشد اما در انتهای فصل امتیازگرفتن از تیم‌هایی که نیاز به امتیاز دارند سخت است. هرچند خود استقلال‌ هم چندین دفعه در انتهای فصل دچار مشکل بوده اما امیدوارم امسال دیگر ناظر این مساله نباشیم و آبی‌ها قهرمان شوند.

انتهای مطلب/

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع