خوش آمدید

گوگل خواستار رد شکایت وزارت دادگستری آمریکا علیه بخش تبلیغات خود شد

گوگل خواستار رد شکایت وزارت دادگستری آمریکا علیه قسمت تبلیغات خود شد_تاشکن


به گزارش تاشکن

گوگل از دادگاه فدرال ویرجینیا خواست کرد که شکایت ضدانحصار وزارت دادگستری آمریکا علیه این شرکت رد شود. این وزارت‌خانه در بهمن‌ماه ۱۴۰۱ از غول فناوری شکایت و این شرکت را به تشکیل انحصار در حوزه فناوری‌های تبلیغات دیجیتال متهم کرد. اکنون گوگل می‌خواهد از ورود این پرونده به مرحله رسیدگی در دادگاه جلوگیری کند.

«مریک گارلند»، دادستان کل ایالات‌متحده در زمان شکایت از گوگل حرف های می بود که این شرکت رفتارهای ضدرقابتی و انحصارطلبانه داشته تا هر تهدیدی علیه سلطه خود بر حوزه تبلیغات دیجیتال را از بین ببرد یا بی‌تاثییر کند. اکنون گوگل در سندی که برای دادگاه فدرال ویرجینیا فرستاده، می‌گوید وزارت دادگستری نشان نداده است که این شرکت حداقل ۷۰ درصد بازار را کنترل می‌کند. پیش‌تر در برخی پرونده‌ها حرف های شده می بود که اغاز شناخته‌شدن به‌گفتن یک شرکت انحصارطلب، کنترل بیشتر از ۷۰ درصد بازار است.

ادامه مطلب
استعمال سیگار الکترونیکی در تحریک اگزما نقش دارد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

گوگل شکایت وزارت دادگستری علیه کسب‌وکار تبلیغات خود را صحیح نمی‌داند

گوگل می‌گوید این وزارت‌خانه بازارهایی ساختگی را فقطً برای این پرونده به‌وجود آورده، و رقبای بزرگ این شرکت ازجمله شبکه‌های اجتماعی را در نظر نگرفته است. افزون‌براین، غول ماونتین ویو باور دارد که ادعاهای وزارت دادگستری به سطحی می‌رود که فراتر از نزدیک به و اختیارات قانون ضدانحصار است.

گوگل خواستار رد شکایت وزارت دادگستری آمریکا علیه قسمت تبلیغات خود شد_تاشکن ۱۴

گوگل باور دارد که پرونده دولت آمریکا محکوم به ناکامی است، چون به اقداماتی دعوا می‌کند که انتخاب‌های مجاز این شرکت در عرصه گزینش شریک و بهبود محصولات خود به سود مصرف‌کنندگان محسوب می‌شود. وزارت دادگستری تا این مدت به ادعاهای گوگل پاسخی نداده است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
جزیره خصوصی 32 میلیون دلاری هم‌بنیان‌گذار گوگل را ببینید + عکس

این وزارت‌خانه در ماه ژانویه ۲۰۲۳ شکایت علیه کسب‌وکار تبلیغاتی گوگل را ثبت کرد. این کسب‌وکار آنلاین در سال ۲۰۲۱ نزدیک به ۱۲ درصد از درآمد این شرکت را ساخته می بود و نقشی حیاتی در موتور جستجو و فروش کلی خدمات ابری این شرکت ایفا می‌کند.

مطابق برنامه‌ریزی قبلی، دادگاه فدرال ویرجینیا برگزاری دادگاه این پرونده را برای ماه سپتامبر تعیین کرده می بود. اکنون قاضی این دادگاه می‌تواند دامنه موارد قابل بازدید را کمتر کند یا حتی به‌کلی تصمیم به لغو بازدید این شکایت بگیرد.

گفتنی است که گوگل در پرونده‌های جداگانه‌ای باید در ماه مارس ۲۰۲۵ در تگزاس و چند ایالت دیگر پاسخگوی اتهامات علیه سلطه بر بازار تبلیغات دیجیتال باشد.

دسته بندی مطالب

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
بدنه وزنه برداری سرزمین باید سریعتر جوان می‌شد_تاشکن

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع