خوش آمدید

«کلاس مجردها» امروز برگزار می‌شود

«کلاس مجردها» امروز برگزار می‌شود_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش باشگاه جوانی خبرگزاری برنا، دویست و شصت و دومین جلسه از کلاس مجردهای حجت‌الاسلام شهاب مرادی به دعوت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، در پردیس مرکزی دانشگاه تهران راه اندازی خواهد شد.

از سال ۱۳۹۰ و اولین جلسات تا بحال، جلسات کلاس مجردها به همت شهاب مرادی به طور کاملاً رایگان برگزار می‌شود. این جلسات همیشه اختصاصی اعضاء است اما در این جلسه، شرکت عموم دانشجویان در «کلاس مجردها» آزاد است.

این جلسه مهمان-آزاد از کلاس مجردها فردا یکشنبه نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

از آخرین جلسه کلاس مجردها در تاریخ ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ که در دانشگاه تهران برگزار شد، نزدیک به ۶۰ ماه می‌گذرد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
تفسیر بهترین بازیکن جهان از کابوس پنالتی و کمدی تلخ در جام جهانی

«کلاس مجردها» گفتن اختصاصی سلسله جلساتی آموزشی با رویکرد تربیتی-مشاوره‌ای به ابتکار حجت‌الاسلام استاد شهاب مرادی است که می‌توان آن را در قالب کرسی‌های آزاداندیشی تعریف کرد.

این کلاس که با استقبال چشمگیری از سوی دانشجویان و نخبگان شهر تهران رو به رو شده، گفتگومحور است و بر پایه تعامل استاد و دانشجو اداره می‌شود.

زیاد تر مباحث آن حوالی سبک زندگی اسلامی-ایرانی، تفکر نقاد، و جواب به سوال‌های دانشجویان است که به ابتکار و همت این روحانی نام آشنا و پرتلاش در بیرون از دانشگاه پا گرفته است و تا به حال ۱۳ دوره و جمعا ۲۶۱ جلسه چندساعته را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

توانایی این کلاس مشخص می کند اگر جوانان حس کنند یک عالم  با مهربانی و دلسوزی برای آنها زمان می‌گذارد و آنها را باور دارد، آنها هم برای تحکیم و ماندگاری این رابطه محترمانه متقابل تلاش خواهند کرد.

ادامه مطلب
هواوی رسماً اعلام کرد؛ 100 میلیون دستگاه از HarmonyOS 4 استفاده می‌کنند

تکه‌های کوتاهی از کلاس مجردها بعد از اذان مغرب از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع