خوش آمدید

قیمت هایما S7

قیمت هایما S7 از سوی ایران‌ماشین افزایش یافت + جدول اردیبهشت ۱۴۰۳_تاشکن


به گزارش تاشکن

ایران‌ماشین در روز نهم اردیبهشت ۱۴۰۳، قیمت هایما S7 پلاس را افزایش داد. یقیناً هم چنان مشتریان می‌توانند هایما S7 را با قیمتی کمتر از یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از این شرکت تحویل بگیرند.

تغییرات قیمت هایما S7 از سوی ایران‌ماشین، اردیبهشت ۱۴۰۳:

ماشین قیمت قبل قیمت تازه مقدار تغییرات
هایما S7 ۱,۰۳۲,۹۰۸,۰۰۰ ۱,۰۸۳,۶۵۸,۰۰۰ ۵۰,۷۵۰,۰۰۰

مطابق جدول بالا، می‌توان مشاهده کرد که قیمت هایما S7 نزدیک به ۵۱ میلیون تومان نسبت به قبل افزایش یافته است. این مقدار افزایش در قیاس با رقم کلی قیمت ماشین ناچیز به نظر می‌رسد. بااین‌حال افزایش ۵۱ میلیون تومانی نزدیک به ۵ درصد قیمت هایما S7 را افزایش داده است. جمع‌آوری این مقدار از بودجه برای افرادی که تصمیم خرید این ماشین را دارند نیز چندان راحت نخواهد می بود. هم‌اکنون نرخ هایما S7 در بازار آزاد یک میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان است. به‌عبارتی خریداران این ماشین بعد از تحویل گرفتن کراس‌اوور هایما، صاحب سودی به مقدار ۶۰۰ میلیون تومان خواهند شد.

فیس‌لیفت هایما S7، تشکیل سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰ در چین

هایما S7 را می‌توان یکی از دیرپاترین کراس‌اوورهای چینی دانست که از اواسط دهه ۱۳۹۰ تا بحال روی خط تشکیل ایران‌ماشین قرار دارند. تشکیل هایما S7 در ایران‌ماشین از سال ۱۳۹۴ اغاز شد و تابه‌امروز ادامه دارد. ایران‌ماشین از سال ۱۳۹۹ نسخه تازه هایما S7 را با چند آپشن تازه و پسوند پلاس روانه بازار کرده است. بااین‌حال تا بحال نسل دوم هایما S7 را در بازار ایران ندیده‌ایم. تشکیل نسل اول این ماشین یعنی همان مدلی که در ایران به تشکیل می‌رسد، سال ۲۰۱۵ به آخر رسید. از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰ نیز نسل دوم این ماشین که درواقع نسخه فیس‌لیفت کامل هایما S7 می بود، به تشکیل رسید. تشکیل هایما S7 در چین از سال ۲۰۲۰ به‌صورت کامل و بدون معارفه مدل جانشین متوقف شده است.

ادامه مطلب
شرایط پیش فروش پژو 207 دنده‌ای سقف شیشه‌ای اعلام شد + جدول آبان 1402

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع