خوش آمدید

رسانه‌های جبهه مقاومت روز به روز قدرت بیشتری می‌گیرند

رسانه های جبهه مقاومت روز به روز قوت بیشتری می گیرند_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرنگار فرهنگی ، در سومین روز از همایش سالیانه مدیران هیئت‌های رزمندگان سراسر سرزمین، حسن عابدینی معاون امور استان‌های صدا و سیما سخنرانی کرد. نوشته سخن بگویید‌های وی حالت رسانه‌ای ایران در جامعه جهانی می بود.

عابدینی با اشاره به بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب او گفت: همانطور که در بخشی از بیانات رهبر انقلاب خوانده‌اید، ایشان می‌فرمایند که تأثیر رسانه از موشک و پهپاد نیز زیاد تر است. احتمالا اگر این جمله از زبان فرد فرد دیگر گفتن می‌شد، حمل بر تعارف می‌شد اما حضرت آقا فردی است که همه پیشرفت‌های سرزمین مرهون سیاستگذاری راهبردی وی است. او در هر جایی که ورود کرده پیشرفت‌های شگرف داشتیم که یکی از آنها قوت بازدارندگی سرزمین است. امروز ایران در حالت راهبردی زیاد خوبی قرار گرفته و بدون شک قدردان آن هستیم.

ادامه مطلب
این جلیقه پزشکی می‌تواند خطر ایست قلبی ناگهانی را تشخیص دهد + عکس

او همین طور گفت: حال سوال اساسی این است که نسبت رسانه و بازدارندگی نظامی چیست؟ چرا رسانه‌های ما پا به پای پیشرفت‌های نظامی سرزمین، رو به ترقی و تعالی پیش نرفته است؟‌ یقیناً ناظر تعالی رسانه‌ها در جبهه مقاومت هستیم. دلنشین است بدانید که در عملیات طوفان الاقصی از یکی از مقامات شنیدم که می‌او گفت در کنار هر ۳ نیروی نظامی، یک نیروی رسانه‌ای نیز قرار داشت تا در جنگ رسانه‌ای دشمنِ صهیونیستی پیروز شویم. خوشحالیم که رسانه‌های مقاومت روز به روز در حال گسترش می باشند. یک روزی می بود که تنها رسانه جبهه مقاومت اسلامی، المنار می بود اما امروز تک تک کشورهای حوزه مقاومت خودشان رسانه‌‌های قوی دارند. یقیناً همه این نیروها در ایران آموزش دیده بودند و سرچشمه‌شان در جمهوری اسلامی است.

معاون استان‌های سازمان صدا و سیما اصرار کرد: چه اتفاقی افتاد که صهیونیست‌ها که ۷۵ سال شریان رسانه‌های دنیا را در دست داشتند، در این عملیات به فلاکت افتادند و همه جبهه جهانی به سود مردم فلسطین تظاهرات می‌کنند؟ این نوشته یکی از قوت‌های رسانه‌ای رسانه است و به حق است که اگر رهبری می‌فرمایند امروز قوت رسانه از موشک و پهپاد زیاد تر است. این چنین اتفاقی در عملیات وعده صادق هم تکرار شد؛ همه می‌انها گفتند چه فردی جرات دارد حتی یک تیر علیه اسراییل شلیک کند؟ امروز اسراییل در این عملیات ناکامی خورده و همه رسانه‌ها آن را پوشش دادند. عملیات وعده صادق هیمنه رسانه‌ای اسراییلی‌ها را هم ناکامی. تصویری که رسانه‌های اسراییلی از ایرانیان نشان داده بودند، چه می بود؟‌ این که فرماندهان ایرانی را در سوریه به شهادت می‌رسانیم و آنها هیچ کاری نمی‌کنند، اما در عملیات وعده صادق ورق برگشت و رسانه‌های دنیا تصاویر جدیدی را از قوت بازدارندگی ایران به نمایش گذاشتند.

ادامه مطلب
جت جنگنده نسل هفتم چه ویژگی هایی خواهد داشت؟_تاشکن
آخرین مطالب

او در قسمت فرد دیگر از سخن بگویید‌های خود او گفت: باید مواظب شگردهای رسانه‌ای دشمن باشیم و در کار رسانه‌ای خودمان هوشیار باشیم. یکی از تکنیک‌های رسانه‌ای دشمنان برچسب‌زنی علیه جمهوری اسلامی است. افترا پردازی و تحول حقیقت‌ها نیز شگرد دیگر آنهاست.

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
«ساندار پیچای» در دادگاه اپیک گیمز، ادعاهای ضدرقابتی علیه گوگل را رد کرد

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع