خوش آمدید

چری تیگو 9

چری تیگو ۹ پلاگین هیبرید در نمایشگاه ماشین پکن ۲۰۲۴ رونمایی شد_تاشکن


به گزارش تاشکن

چری در روز ۲۵ آوریل و در نمایشگاه ماشین پکن، به‌طور رسمی از تیگو ۹ پلاگین هیبرید رونمایی کرد. این ماشین نسخه‌ای پاک از پرچمدار تازه چری به شمار می‌آید که سال قبل داخل سبد محصولات این شرکت چینی شد. به حرف های «ژو شائودونگ» مدیرعامل چری، سری کراس‌اوورهای این شرکت موسوم به تیگو مورد علاقه خانواده‌ها قرار دارد. همین نوشته علتشده است تا تنوع کراس‌اوورهای چری روزبه‌روز افزایش یابد.

طراحان چری تلاش کرده‌اند تا تیگو ۹ پلاگین هیبرید، یک ماشین خاص باشد و حس قوت را به تماشاگر منتقل کند. جلوپنجره هشت ضلعی، خطوط بدنه پویا و رینگ‌های ۲۰ اینچی حس خودرویی با ابهت را برای تیگو ۹ پلاگین هیبریدی تشکیل کرده‌اند.

چری تیگو ۹ پلاگین هیبرید در نمایشگاه ماشین پکن ۲۰۲۴ رونمایی شد_تاشکن ۱۹

درون کابین ماشین نیز نمایشگرهای مختلفی را خواهید دید که ازجمله آن‌ها می‌توان به نمایشگر بزرگ ۱۵.۶ اینچی و هدآپ دیسپلی ۲.۵ اینچی اشاره کرد. صندلی‌های ماشین نیز از دوخت سه‌بعدی منفعت می‌برند که آن‌ها را لوکس نمود می‌دهد.

ادامه مطلب
دختر دونده ایران نایب قهرمان قزاقستان شد_تاشکن

مشخصات فنی چری تیگو ۹ پلاگین هیبرید

چری تیگو ۹ پلاگین هیبرید به ترکیب موتور برقی و موتور دولیتری توربوشارژر تجهیزاست. گیربکس هشت سرعته اتوماتیک نیز ماموریت انتقال قوت را در این ماشین برعهده دارد. حداکثر راندمان این کراس‌اوور، ۲۳۴.۶ اسب‌بخار قوت و ۳۸۵ نیوتن‌متر گشتاور است. این کراس‌اوور هیبریدی در ۱۰۰ کیلومتر پیمایش ترکیبی مطابق چرخه WLTC، ۵.۲ لیتر بنزین می‌سوزاند که رقم مناسبی برای یک کراس‌اوور در این سطح محسوب می‌شود.

موتور الکتریکی چری تیگو ۹ پلاگین هیبریدی به‌صورت جداگانه ۲۲۱ اسب‌بخار قوت تشکیل می‌کند که با ورود به مدار، شتاب قابل‌توجهی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. برد این ماشین نیز با باک سوخت پر و باتری‌های کاملا شارژشده، ۱۴۰۰ کیلومتر گفتن شده است.

ادامه مطلب
بازیکنان استفلال زمان تلف می کردند_تاشکن
چری تیگو 4
چری تیگو ۹ پلاگین هیبرید در نمایشگاه ماشین پکن ۲۰۲۴ رونمایی شد_تاشکن ۲۰

چری در حاشیه نمایشگاه ماشین پکن ۲۰۲۴، از نسل تازه کراس‌اوورهایش رونمایی کرد. این خودروها شامل نسخه‌های فیس‌لیفت تیگو ۹، تیگو ۸ و تیگو ۴ می باشند. نسخه‌های رونمایی‌شده از تیگو ۸ و تیگو ۹ از نوع پلاگین هیبریدی می باشند که تغییراتی را نسبت به مثالهای درون‌سوز توانایی کرده‌اند. در نظر دیگر تیگو ۴ از زبان طراحی تازه کراس‌اوورهای چری منفعت می‌برد و ظاهر آن به‌طور کامل نسبت به ام‌وی‌ام X55 پرو حاضر در بازار ایران تحول کرده است. انتظار داریم مدیران ماشین طی سال ۱۴۰۳، محصولات تازه چری را برای مشتریان ایرانی به ارمغان بیاورد.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
«آقای قاضی» بالأخره به آنتن شبکه دو رسید_تاشکن

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع