خوش آمدید

فوتسال قهرمانی آسیا - تایلند/ متعصب مثل رفیعی‌پور

فوتسال قهرمانی آسیا – تایلند/ متعصب همانند رفیعی‌پور_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا رفیعی‌پور، عقب‌گیر تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های پیش رو، روز قبل علاوه بر پیروزی در نبردهای فنی و تکل‌های موفق خود در زمین، در مباحث روحی هم عالی کرد و در برد تیم ملی تاثییر داشت.

روز قبل سنگربان ازبکستان چندین دفعه با مهارهای خود بازیکنان ایران را ناکام گذاشت اما مسئله مهم درمورد وی، فریادهایش می بود که با آن به هم‌تیمی‌ها روحیه می‌داد. در سمت روبه رو، رفیعی‌پور هم در جریان بازی چندین دفعه مانع از انجام حرکات گردشی ازبکستان شد و چند بار هم تکل موفق زد؛ بعد از این سکانس‌ها هم همانند سنگربان ازبکستان فریاد می‌زد و به بازیکنان روحیه می‌داد. اوج این حرکت را هم باید زمان زدن پنالتی دانست؛ رفیعی‌پور هم پنالتی‌اش را گل کرد و هم به هم‌تیمی‌هایش روحیه داد.

ادامه مطلب
زور استقلال به فولاد نرسید

گفتنی است رفیعی‌پور سال قبل روبه رو ویتنام در مرحله یک چهارم نهایی گل زد و امسال هم یک گل روبه رو بحرین تا علاوه بر ایفای نقش در پستش، در گلزنی هم موفق باشد.

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

فرهنگ وهنر

ادامه مطلب
تمرین تیم ملی در چمن مصنوعی قبل از تقابل با ترکمنستان_تاشکن

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع