خوش آمدید

بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»

بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرنگار فرهنگی ، مدیریت کنداکتور تلویزیون مقوله‌ای است که از هر جهت اهمیت دارد، روزی برای چینش ترکیب پخش سریال‌ها و برنامه‌ها این مدیریت الزام دارد و روزی هم برای جلوگیری از بدقولی کنداکتوری، این مدیریت ملزوم است، یقیناً این بدقولی‌ها مسبوق به سابقه بوده که چندین دفعه سریال بدقولی‌های تلویزیون را برای پخش سریال و برنامه حتی وجود مجری‌ای خاص اتفاق افتاده است.

روزی سریالی به‌نام «دودکش۲» که علی‌رغم پخش گسترده اخبار رسانه‌ای‌اش، روی آنتن نرفت و او گفت و گو مرحله های بعد‌پروداکشن را گفتن کردند، یا چندین دفعه سریال‌هایی که از شبکه سه سیما پخش می‌شد عوامل آن به پخش نامنظم تکه‌هایشان اشاره می‌کردند که آخرین آن به سریال «بیست‌کویید» برمی‌گردد،
یا وقتی که مجموعه کلبه عموپورنگ پخش می‌شد این اعتراضات را نسبت به پخش نامنظم این مجموعه نمایشی داشتند. این بار بدقولی کنداکتوری گریبان برنامه «هفت» را گرفت و شب قبل علی‌رغم اظهار گسترده برگشت «هفت» به کنداکتور پخش شبکه نمایش با اظهار مشکل فنی تکه تازه این برنامه تلویزیونی روی آنتن نرفت.

ادامه مطلب
۲۰ اینفلوئنسر خارجی برای تشکیل محتوای گردشگری به ایران می آیند

پیش از این یک بار دیگر هم پخش برنامه «هفت» به‌علت مشکلات فنی به سرانجام نرسیده می بود، اما پیگیری‌ها مشخص می کند همه‌چیز آماده و مهیای پخش تکه تازه بوده است اما یک مشکل فنی علتشده است با وجود همه تلاش افراد حاضر در استودیو، برنامه امکان پخش اشکار نکند.

با این اوصاف، عدم پخش به‌علت مشکل فنی یا در رابطه سریال‌ها نرسیدن به‌علت گذراندن مرحله های بعد‌پروداکشن و بازتدوین توجیه مناسبی برای احقاق حق مخاطب تلویزیون نیست. احتمالا مخاطبان قدری به عقب بروند یاد سریال «رعد و برق» مجری برنامه «هفت» بیفتند که چند سال پیش در ماه رمضان تکه اول آن روی آنتن رفت و بقیه را به‌علت مشکلات تدوین و مرحله های فنی سریال به وقتی دیگر موکول کردند. این سریال بالأخره با همه نقاط ضعف خودش روی آنتن رفت اما تبدیل به مصداقی بارز برای بدقولی کنداکتور تلویزیون شد.

ادامه مطلب
2 کشته و 19 زخمی بر تاثییر برخورد اتوبوس با کمپرسی در هند
آخرین مطالب

به‌نظر می‌رسد تلویزیون کنار مدیریت درست کنداکتوری برای چینش سریال‌ها و برنامه‌ها به رسیدن به یک کنداکتور منظم و جلوگیری از بدقولی در پخش نیاز مبرم دارد. علی‌رغم این که احتمالا این مسئله را هم بتوان درنظر گرفت که مشکلات فنی علتشده باشد یک برنامه و یا سریالی در موعد مقرر اظهار‌شده روی آنتن نرود اما دقت به زمان مخاطب از هر مسئله‌ و توجیه قابل‌قبولی هم مهمتر است.

پیگیری‌ها مشخص می کند برنامه «هفت» که در چند سال تازه نتوانسته است همچون گذشتۀ خود موفق و پرمخاطب باشد جمعه هفته آینده به آنتن خواهد آمد.

ادامه مطلب
لونا 9 روی ماه فرود آمد

انتهای مطلب/+

دسته بندی مطالب

کسب وکار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع