خوش آمدید

امیدوارم همیشه در پایان بازی‌ها باعث خوشحالی هواداران تراکتور باشیم

امیدوارم همیشه در آخر بازی‌ها علتخوشحالی هواداران تراکتور باشیم_تاشکن


به گزارش تاشکن

وی با ابراز تأسف از این که متأسفانه همان طور که آنالیز کرده بودیم، از همان نقطه هم گل دریافت کردیم، یادآور شد: هم تیم ما و هم تیم حریف شیوه های مختلفی را اتخاذ کردیم و با معاوضه‌های تیم تلاش در کنترل بازی داشتیم تا تیم ذوب آهن به اهداف خود دست نیابد.

مطهری در جواب به این سوال که چرا تراکتور از ضربات ایستگاهی به خوبی منفعت گیری نمی‌کند؟ گفت: من در ۲ جلسه تمرینی که با بازیکنان تراکتور داشتیم روی ضربات ایستگاهی کار کردیم و با این که به ضعف تیم واقف هستیم و تلاش می کنیم شرایط بهتر شود.

وی در خصوص معاوضه ریکاردو آلوز، خاطرنشان کرد: آلوز گرفتگی در عضله ساق پا داشت و برای این که مصدوم نشود و او را در بازی با استقلال از دست ندهیم، معاوضه اجباری کردم.

ادامه مطلب
انتقاد حدادعادل به پخش آگهی های تلویزیون با واژگان بیگانه_تاشکن

مطهری در رابطه با کیفیت چمن ورزشگاه یادگار امام (ره)، اذعان داشت: کیفیت چمن آن چیزی که من برای فوتبال روی زمین و به طور کلاسیک انتظار دارم، نبوده است به همین علت رو به توپ‌های بلند آوردیم و با این که مسولان زحمت می‌کشند ولی دوست دارم کیفیت چمن بهتر شود تا هواداران بازی روی زمین و زیبایی ناظر باشند.

مربی تراکتور در رابطه پور حمیدی نیز اظهار کرد: به دروازه بان تیم تبریک اختصاصی می گویم چون که با فشارهای بسیاری که در بازی‌های تازه روی این بازیکن می بود امروز عکس العمل فوق العاده ای از خودش به نمایش گذاشت و اعتقاد دارم لایق دعوت به تیم ملی است.

ادامه مطلب
حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور تبریز شد_تاشکن

مطهری در خصوص حمایتهواداران از تیم خودشان گفت: انتظار دارم هواداران همانند همیشه در مصاف با استقلال عاشقانه به استادیوم همراه شوند و تیم خودشان را تشویق کنند و اگر گل هم بخوریم از تیم حمایتکنند.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع