خوش آمدید

مقایسه تعرفه اینترنت ثابت

قیاس تعرفه اینترنت ثابت اپراتورها + جدول_تاشکن


به گزارش تاشکن

«اول قیاس کنید، سپس بخرید» این شعار را بهتر است در هر خریدمان در نظر بگیریم. یقیناً برای خریداری اشتراک اینترنت ثابت، مسائل فرد دیگر همچون کیفیت نیز نقل است که نوشته آن از این نوشته جداست. اگر به‌جستوجو قیاس تعرفه اینترنت ثابت اپراتورها هستید، با ما همراه شوید.

با وجود آنکه وزارت ارتباطات گسترش فیبر نوری را در دستور کار قرار داده است، اما تا این مدت بر پایه آخرین آمارهای رگولاتوری، XDSL بیشترین متقاضی را در او گفت و گو اینترنت ثابت دارد. از همین رو با گردآوری تعرفه اینترنت ثابت اپراتورهای گوناگون، تلاش داریم به شما پشتیبانی کنیم تا بتوانید تصمیم بهتری برای خرید اشتراک بگیرید.

اکنون اپراتورهای مختلفی برای خریداری اینترنت ADSL در دسترس قرار دارند که ازجمله آنها می‌توان به شاتل، آسیاتک، مخابرات، صبانت، های وب و… اشاره کرد. ما با مراجعه به سایت هر یک از اپراتورها، قیمت‌های آنها برای زمان وقتی یک ماه را استخراج کردیم که در ادامه مشاهده می‌کنید.

ادامه مطلب
هوش مصنوعی بهترین مکان برای تبلیغات را پیدا می‌کند

یقیناً هر شرکت بسته‌های متنوعی را بر پایه قیمت و حجم تدارک دیده است که ما از هر اپراتور یک مدل را برگزیدیم. این چنین امکان پذیر در پنل کاربری هر شرکت، بسته‌های متنوع‌تری برای مشتریان وجود داشته باشد. این چنین ملزوم به ذکر است به قیمت‌های ذکرشده ۹ درصد مالیات اضافه خواهد شد.

قیاس تعرفه اینترنت ثابت اپراتورها + جدول_تاشکن ۱۹

اکثر اپراتورها اکنون حداقل سرعتی که اراعه می‌کنند ۲ مگابیت بر ثانیه است که شدت دانلود حدودی ۲۵۰ کیلوبایتی را در اختیار مشترکین قرار می‌دهد. حجم‌هایی که برای هر بسته نگارش شده نیز مقدار مصرف منصفانه است که بعد از آخر آن، شدت اینترنت کاربر به ۱۲۸ کیلوبیت برثانیه افت می‌یابد. اگر بسته اینترنت خریداری‌شده شما هم چنان زمان داشته باشد، می‌توانید با پایان حجم آن، حجم اضافی خریداری کنید که طبق معمولً هر گیگابایت ۴ هزار تومان است.

ادامه مطلب
طلسم مربی خارجی برای شطرنج ایران شکست_تاشکن
مقایسه تعرفه اینترنت ثابت
قیاس تعرفه اینترنت ثابت اپراتورها + جدول_تاشکن ۲۰

دقت داشته باشید برای منفعت‌مندی از حداکثر شدت یادشده برای هر بسته، سیم‌کشی ساختمان شما نیز بایستی توانایی پاسخگویی برای انتقال داده با این شدت را داشته باشد. به‌طور مثال امکان پذیر شما سرویس ۸ مگابیتی را برای خود فعال کنید، اما حداکثر سرعتی که به آن دسترسی داشته باشید ۳ مگابیت بر ثانیه است. برای حل این مشکل می‌توان قبل از خریداری بسته اینترنت، از اپراتور بخواهید تا کارشناسی را برای بازدید این نوشته به منزل شما بفرستد.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع