خوش آمدید

استفاده از درس آموخته‌های سیل ۱۴۰۳ در بحران‌های احتمالی ناشی از آب در پایتخت

منفعت گیری از درس آموخته‌های سیل ۱۴۰۳ در مشکلاتهای احتمالی ناشی از آب در پایتخت_تاشکن


به گزارش تاشکن

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به سیلاب های بهاری تازه که در برخی از استان‌های سرزمین به وقوع مدام است، او گفت: درس آموخته‌های این مخاطره، در مدیریت بهتر مشکلاتهای احتمالی ناشی از آب در پایتخت منفعت گیری می‌شود.

 حامد یزدی مهر، ظهر پنج شنبه با اشاره به بارش‌های تازه بهاری در استان تهران، اظهار کرد: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده ناظر هیچ چالشی در حوزه آبگرفتگی و وقوع سیلاب در استان تهران نبودیم.

یزدی مهر با گفتن این که طی روزهای تازه در زیاد تر نقاط سرزمین بارندگی‌های شدید سیل آسا را ناظر بوده ایم، او گفت: مجموعه اداره کل مدیریت بحران استان تهران با احصا و جمع آوری نقاط ضعف و قوت مدیریت این سیلاب‌ها، درس آموخته‌هایی را که برای مدیریت بهتر مشکلاتهای احتمالی در حوزه «مخاطرات ناشی از آب» وجود دارد را گردآوری می‌کند.

ادامه مطلب
وجود خانواده بزرگ سلامت در مراسم روز جهانی قدس - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بابیان این که سیلاب سیستان و بلوچستان، یکی از منبع های در امر جمع آوری درس آموخته‌های این حوزه محسوب می‌شود، افزود: با وجود تفاوت‌های ساختاری، جغرافیایی و توپولوژی سیستان با پایتخت، منفعت گیری از درس آموخته‌های این استان در حوزه عمل های پیشگیرانه و آمادگی قبل از وقوع بحران و این چنین عمل های میانه بحران از اهمیت برخوردار است.

وی در ادامه با گفتن این که شهرهای ایران به لحاظ موقعیت‌های جغرافیایی در مسیر حوضه‌های آبریز گوناگون قرار دارند، گفت: در این خصوص الزامی است که بیشتر از قبل به تهیه و تدوین «مطرح جامع خطر پذیری سیلاب» بیاندیشیم و راهکارهای ملزوم برای افت این اثرات را پیش بینی کنیم.

ادامه مطلب
اورژانس تهران در هفته قبل ۲۲۷۶۳ مأموریت انجام داد - تاشکن

 

انتهای مطلب/

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع