خوش آمدید

رمزارزهای اسلرف، توکن فای، دائو میکر و زیبو به بیت پین اضافه شدند

رمزارزهای اسلرف، توکن فای، دائو میکر و زیبو به بیت پین اضافه شدند_تاشکن


به گزارش تاشکن

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

رمزارزهای شبکه اسلرف (Slerf) با نماد اختصاری SLERF، توکن فای (TokenFi) با نماد TOKEN، دائو میکر (DAO Maker) با نماد DAO و  زیبو (Zeebu) با نماد ZBU به قسمت خرید آسان بیت پین اضافه شدند.

آشنایی زیاد تر با ۴ رمزارز تازه بیت پین

نگاهی مختصر به ارز دیجیتال اسلرف (SLERF)

ارز دیجیتال SLERF  پروژه اسلرف، میم کوینی بی همتا در شبکه بلاک چینی سولانا است که شخصیت و عکس میم به‌کاررفته در لوگوی آن از روی حیوانی به نام تنبل برگرفته شده است. این میم کوین با همان مضمون تنبلی، بیشتر از ۱۰ میلیون دلار جذب اندوخته کرد و علت محبوبیتش هم بعد از این اتفاقات و حواشی مربوط به آن رقم خورد.

ادامه مطلب
اپل انگارً روی نسل تازه مک‌بوک پرو با تراشه M4 کار می‌کند

پروژه میم کوینی اسلرف، با تشکیل کاربرانی متحد در شبکه‌های اجتماعی گوناگون، طرف‌داران بسیاری را برای شبکه بلاک چینی سولانا و پروژه خود به ارمغان آورده و حداکثر اراعه توکن آن هم ۵۰۰ میلیون واحد است که دیگر قابلیت ضرب یا انتشار کردن توکن هم وجود ندارد.

آشنایی مختصر با ارز دیجیتال توکن فای (TOKEN)

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

پروژه بلاک چینی توکن فای (TokenFi)، نوعی زیرساخت در بلاک چین فلوکی اینو برای لانچ یا راه‌اندازی توکن‌های بلاک چینی بدون نیاز به کد یا برنامه‌نویسی است که در کنار کاربردهای زیاد در حوزه دیفای و RWA، به‌گفتن توکن دیفای، در امور غیرمتمرکز این حوزه نیز موارد منفعت گیری زیاد بسیاری دارد.

ادامه مطلب
تعمیر موبایل بهتر است یا خرید گوشی تازه؟

ارز دیجیتال TOKEN با حداکثر اراعه ۱۰ میلیارد توکن در اکتبر سال ۲۰۲۳ پیاده سازی شده و با تشکیل پلتفرمی غیرمتمرکز در بستر فلوکی اینو و تعریف چندین مشوق برای کاربران، تصمیم دارد راه‌اندازی و پیاده‌سازی رمزارزها را در نهایت سادگی بدون هیچ‌گونه سختی ممکن کند و حتی به کاربران و نهادهای گوناگون این امکان را دهد که دارایی‌های خود در دنیای واقعی را در اقتصاد ارزهای دیجیتال تعریف کرده و توکن‌سازی کنند.

معارفه مختصر ارز دیجیتال دائو میکر (DAO)

پروژه بلاک چینی دائو میکر (DAO Maker)، پلتفرم یا لانچ پدی غیرمتمرکز برای اراعه و راه‌اندازی ارزهای دیجیتال  است که تصمیم دارد معضلات و مشکلات سیستم‌های سنتی را برای اندوخته‌گذاری و جذب اندوخته پروژه‌های کریپتویی از بین برمی‌دارد.

تاریخچه ارز دیجیتال DAO Maker، با حداکثر اراعه ۲۳۴٫۹ میلیون توکن، به سال ۲۰۱۹ باز می‌گردد و با ساختاری چندوجهی، هر قسمت از آن، به‌منظور دستیابی به مقصد خاصی فعالیت خواهد کرد تا فرایند اندوخته‌گذاری و جذب اندوخته پروژه‌ها به بهترین نحوه صورت گیرد.

ادامه مطلب
امانت شهدا اکنون انجام تکلیف شرکت در انتخابات است

آشنایی مختصر با ارز دیجیتال زیبو (ZBU)

پلتفرم Zeebu، پروژه‌ای موثر و دارای اکوسیستم، در حوزه پرداخت مبتنی بر بلاک چین است که به طور خاص برای صنعت اپراتورهای مخابراتی طراحی و پیاده‌سازی شده و ارتباطات مالی شفاف، سریع و مقیاس‌پذیر را بین شرکت‌های مخابراتی عمده‌فروشی و مشتریان آنها برای تحکیم تحویل سریع و بهبود کارکرد تجاری را فراهم می‌سازد.

ارز دیجیتال زیبو (ZBU)، در دو شبکه اتریوم و BSC پیاده‌سازی شده و از دو استاندارد ERC-20 و BEP-20 حمایتمی‌کند، با اراعه حداکثری ۵ میلیارد توکن به بازار اراعه شده و توکن ZBU، به کاربران حق حاکمیتی اهدا خواهد کرد که جدای نگه داری محور تمرکززدایی، امنیت و استانداردهای امنیتی پیاده‌سازی شده توسط رأی همگانی را نیز تحکیم خواهد کرد.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

ادامه مطلب
زیاد تر بیماری‌های تنفسی در ایران آنفلوانزا است - تاشکن

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع