خوش آمدید

شیخ اکبری رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین صدا و سیما شد

شیخ اکبری رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین صدا و سیما شد_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش ، متن حکم جبلی رئیس سازمان صدا و سیما برای شیخ اکبری به این شرح است:

«بسمه تعالی
برادر گرامی جناب آقای جواد شیخ ‏اکبری

نظر به مراتب ضمانت و توانایی ارزنده جناب‏عالی، به‏ جهت این حکم شما را به ‏گفتن “مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین سازمان” منصوب می‏‌کنم.

سیاستگذاری جامع در امور حج و زیارت سازمان و انجام هماهنگی‌های ملزوم با حوزه‏‌های وابسته و نهادها و دستگاه‌های مسئول و سازمان حج و زیارت و دقت اختصاصی به ظرفیت­‌های راهپیمایی عظیم اربعین و جریان­‌سازی رسانه‌ای و هم­‌افزایی ظرفیت­‌های سازمانی از مهم‏ترین ماموریت های شما است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
تلویزیون صدای پرسپولیس را درآورد

از خداوند متعال، پیروزی روزافزون شما را در پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) مسألت دارم.

پیمان جبلی
رئیس  سازمان»

این چنین پیمان جبلی از زحمات خالصانه حجت‌ الاسلام والمسلمین جناب آقای موسوی مقدم در طول دوره تصدی مسئولیت ستاد حج و زیارت سازمان، صمیمانه سپاس و سپاس کرده است.

جواد شیخ‌اکبری متولد ۱۳۵۷ و دانش‌آموخته کارشناسی ارشد معارف اسلامی و الهیات گرایش فلسفه و کلام اسلامی است. وی اسبق  مختلفی از جمله  سردبیری برنامه‌های زنده خبری، مدیریت گروه اقتصاد و سیاسی شبکه خبر، عضو شورای مطرح و برنامه شبکه سه و پنج سیما و … را در کارنامه خود دارد.  شیخ اکبری پیش از این  مشاور معاون سیما و  مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و این چنین دبیر شورای معاف سیما بوده است.

ادامه مطلب
شعار تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر معارفه شد

مدیریت و نظارت بر تشکیل مستندهای شاخص و ارزشی همچون «راز آرماگدون»، «خط امام»، «پایانی بر آخر»، «اشغال»، «نهم دی انقلاب سوم»، «بحران در سوریه» و … از دیگر اسبق حرفه‌ای وی است.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع