خوش آمدید

تکلیف «سرزمین شعر» روشن شد

تکلیف «سرزمین شعر» روشن شد_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش ، آخرین تکه از برنامه تلویزیونی «سرزمین شعر» که اولین رقابت تخصصی در عرصه شعر است، جمعه ۳۱ فروردین‌ماه پخش شد و در این تکه از برنامه، برگزیدگان فصل اول برنامه معارفه شدند.

در آخرین تکه از برنامه «سرزمین شعر» محمد سعید میرزایی به سرگروهی مصطفی محدثی خراسانی، علیرضا رجبعلی‌زاده کاشانی به سرگروهی فریبا یوسفی، محمد حسین ملکیان به سرگروهی محمود حبیبی کسبی و آرزو سبزوار قهفخری به سرگروهی فریبا یوسفی به مرحله پایانی راه یافتند و با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بعد از برسی توسط داوران برنامه، محمد سعید میرزایی نفر اول، علیرضا رجبعلیزاده کاشانی نفر دوم و محمد حسین ملکیان و آرزو سبزوار قهفرخی  به طور مشترک نفر سوم این دوره از رقابت تخصصی شعر شدند.

برگزیده نفر اول در این برنامه مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان، نفر دوم ۱۰۰ میلیون تومان و نفر سوم (نفر سوم و چهارم) ۵۰ میلیون تومان به گفتن هدیه دریافت می‌کنند.

ادامه مطلب
مدال برنز رکابزن ایران به رتبه چهارمی در سایت بازی‌های آسیایی تبدیل شد
آخرین مطالب

این چنین موسی عصمتی شاعر روشندلی که از افراد سرگروه محمود اکرامی فر می بود نیز به علت بازدید ویدیئوی شعرخوانی اش در شبکه‌های اجتماعی که بیشتر از یک میلیون بار مشاهده شده و مورد دقت مخاطبان قرار گرفته است مبلغ ۳۰ میلیون تومان به گفتن هدیه دریافت کرد.

اولین فصل از برنامه «سرزمین شعر» به تهیه کنندگی علی زارعان از شنبه ۲۶ اسفند پخش خود را اغاز کرد و هر شب ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می‌شد.

ادامه مطلب
پخش فیلم سینمایی ویژه روز آتش نشان/ ضرورت تولید برنامه های مشترک پلیس و تلویزیون- اخبار رادیو و تلویزیون - اخبار فرهنگی تسنیم

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع