خوش آمدید

هواوی Pura 70

هواوی به گمان زیادً تا آخر ۲۰۲۴ بیشتر از ۱۰ میلیون گوشی Pura 70 می‌فروشد_تاشکن


به گزارش تاشکن

هواوی به‌تازگی از سری تلفنهای هوشمند Pura 70 رونمایی کرد. این غول چینی درصورتی‌که با مشکل ظرفیت تشکیل روبه رو نشود، می‌تواند بیشتر از ۱۰ میلیون دستگاه از این تلفنهای هوشمند را در سال ۲۰۲۴ بفروشد.

به گزارش جی‌اس‌ام آرنا، تحلیلگری به‌ نام «سوی کیان» از TechInsights پیش‌بینی می‌کند که مدل‌های پرو، پرو پلاس و اولترا این سری علتافزایش درآمد فروش و رشد هواوی شوند. این تلفنها این چنین می‌توانند رکوردهای فروش جدیدی را برای این شرکت تشکیل کنند.

هواوی Pura 70 Plus ،Pura 70 Pro و Pura 70 Ultra همه انها توسط تراشه کایرین ۹۰۱۰ تغذیه خواهد شد. بااین‌حال، Pura 70 Ultra دلنشین‌ترین دستگاه در این خط تشکیل است و از یک دوربین متحرک ۵۰ مگاپیکسلی منفعت می‌برد.

طراحی و حافظه‌های سری Pura 70 هواوی

هر چهار مدل تازه از تلفنهای پرچمدار هواوی، دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی می باشند که زیبایی و ظاهر آن‌ها را از مدل‌های قبلی سری P هواوی نزدیک می‌کنند.

ادامه مطلب
اپل ظاهراً روی باتری اختصاصی برای بهبود شارژدهی محصولاتش کار می‌کند
آخرین مطالب

ماژول دوربین این تلفنها به شکل مثلث طراحی شده و به‌طوری است که با رنگ پنل پشتی دستگاه هماهنگی بیشتری داشته باشد. طراحی نسخه استاندارد صاف و مسطح است، در حالی که مدل‌های دیگر این سری دارای لبه‌هایی مقداری خمیده می باشند.

علاوه‌براین، مدل‌های Pro Plus و Ultra این سری دارای گزینه‌های چرمی خاص با روکش طلایی می باشند که به گفتن دو طراحی تازه و اختصاصی از سوی شرکت هواوی معارفه شده‌اند. وزن نسخه استاندارد ۲۰۷ گرم است، درحالی‌که مدل‌های پرو ۲۲۰ گرم وزن دارند. نسخه اولترا نیز با وزن ۲۲۶ گرم اراعه می‌شود.

ادامه مطلب
تراشه هلیو G91 با حمایتاز دوربین‌های 108 مگاپیکسلی معارفه شد

هواوی Pura 70 Ultra با دو نسخه حافظه ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت اراعه می‌شود. هر دو نسخه ۱۶ گیگابایت رم دارند که به‌ترتیب با قیمت ۹۹۹۹ یوان (نزدیک به ۱۳۸۰ دلار) و ۱۰۹۹۹ یوان (نزدیک به ۱۵۲۰ دلار) داخل بازار خواهند شد. این دو مدل در چهار رنگ مشکی، سفید، قهوه‌ای و سبز حاضر می باشند.

این چنین، Pura 70 پرو پلاس در دو نسخه با حافظه داخلی ۱۶ + ۵۱۲ گیگابایت با قیمت ۷۹۹۹ یوان (نزدیک به ۱۱۰۵ دلار) و ۱۶ گیگابایت رم + ۱ ترابایت حافظه داخلی با قیمت ۸۹۹۹ یوان (نزدیک به ۱۲۴۵ دلار) اراعه می‌شود. این مدل نیز در رنگ‌های مختلفی ازجمله مشکی، نقره‌ای و سفید حاضر خواهد می بود.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
سناتو آمریکایی خواستار جلوگیری از فروش همه کالاها به هواوی شد_تاشکن

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع