خوش آمدید

تأمین بخش قابل ملاحظه‌ای از هزینه‌های جاری کشور از محل مالیات

فراهم قسمت قابل احتیاط‌ای از هزینه‌های جاری سرزمین از محل مالیات_تاشکن


به گزارش تاشکن

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در استان قم ضمن سپاس از عمل های خوب سازمان امور مالیاتی سرزمین در راستای فراهم قسمت قابل احتیاط‌ای از هزینه‌های جاری سرزمین، خواستار پرداخت مالیات به گفتن یک ماموریت شرعی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، حجت الاسلام حسین ملکا رئیس دفتر مقام معظم رهبری در شهر مقدس قم در دیدار رئیس کل سازمان امور مالیاتی سرزمین ضمن از عمل های خوب سازمان امور مالیاتی سرزمین در راستای فراهم قسمت قابل احتیاط‌ای از هزینه‌های جاری سرزمین از محل درآمد‌های مالیاتی تقدیر کرد و خواستار مبارزه با فرار مالیاتی و مطالبه مالیات بر پایه داده‌های مستند شد.

حجت الاسلام ملکا ضمن اصرار بر مردم داری و تکریم ارباب رجوع تصریح کرد: باید در رسانه‌ها این نوشته حرف های شود که مالیات یک ماموریت شرعی است و به گفتن یک واجب شرعی به آن پرداخته شود.

ادامه مطلب
۲۸ فلسطینی در کرانه باختری دستگیر شدند_تاشکن

رئیس کل سازمان امور مالیاتی سرزمین نیز در این دیدار به اراعه گزارش دستاورد‌های نظام مالیاتی سرزمین پرداخت و گزارشی در خصوص سهم مالیات در بودجه عمومی دولت پرداخت.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی سرزمین در ادامه گفت: نظام مالیاتی در راستای حمایتاز تشکیل در یک عمل بی سابقه نرخ مالیات بر درآمد واحد‌های تولیدی را طی دو سال قبل به ترتیب ۵ و ۷ درصد افت داده و برای سال ۱۴۰۳ نیز افت ۵ درصدی را نظر داده لذا مقصد سازمان افت سختی مالیاتی بر واحد‌های تولیدی می‌باشد.

ادامه مطلب
چین مدعی گسترش سلاح ریلی الکترومغناطیسی با قابلیت شلیک گلوله‌های مافوق صوت شد

انتهای مطلب/ 

دسته بندی مطالب

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع