خوش آمدید

شانس یار استقلال برای صدرنشینی شد

شانس یار استقلال برای صدرنشینی شد_تاشکن


به گزارش تاشکن


به گزارش

خبرگزاری موج


، دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و شمس آذر قزوین در هفته بیست و چهارم لیگ برتر از ساعت ۱۸ امروز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران آغا شد که نیمه اول این دیدار با برتری ۳ بر ۲ آبی پوشان به آخر رسید. مهرداد محمدی(۲۰ و ۵۱ پنالتی) و محمدحسین مرادمند(۷۷) برای استقلال و فراز امامعلی(۸۳) و مجتبی فخریان(۸۵) برای شمس آذر گل زدند.

ادامه مطلب
حالت دارو در سالی که گذشت/ از صادرات تا مطالبات داروخانه‌ها - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

ترکیب استقلال: سیدحسین‌حسینی، ایمان سلیمی، حسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، مهرداد محمدی، آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس، گوستاوو بلانکو و ماشاریپوف

ترکیب شمس آذر: علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، هومن ربیع‌زاده، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی، علی آزادمنش، پوریا سرآبادانی، صادق آلبوصبیح، امیرمحمد نسایی، محمد پاپی و عیسی مرادی.

اغاز بازی برای استقلالی ها هجومی می بود و این تیم برای رسیدن به گل سختی روی دروازه حریف را از دقیقه یک در دستور کار قرار داد و زیاد سریع هم می توانست به گل برسد اما ایمان سلیمی در دقیقه ۷ توپ ارسالی از جناح چپ را در شرایطی که با دروازه بان تک به تک می بود از کنار دروازه به بیرون زد تا زمان طلایی آبی پوشان از دست برود.

در شرایطی که انتظار از بلانکو در خط دعوا استقلال می بود که دروازه شمس آذر را باز کند، ارسال از چپ ابوالفضل جلالی درون محوطه جریمه توسط مهرداد محمدی مهار شد و این بازیکن با یک ضربه فنی دروازه حریف را باز کرد تا نشاط به جمع آبی ها بیاید.

ادامه مطلب
دیدار امیرعبداللهیان و نماینده سازمان ملل در امور سوریه در نیویورک

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

سپس از گل استقلال شاگردان سعید دقیقی تلاش کردند رفته رفته به سمت دروازه استقلال دعوا کنند. هر چند آنها موقعیت هایی را درون محوطه جریمه خلق کردند اما ضربات بازیکنان به اندازه ای نبوده است که خطری جدی دروازه حسینی را تهدید کند تا در نهایت نیمه اول با برتری یک بر صفر آبی پوشان به آخر برسد.

اغاز نیمه دوم برای استقلال با گل همراه می بود این تیم با منفعت گیری از شدت بالای مهرداد محمدی در خط دعوا، مدافعان شمس آذر را غافلگیر کرد و در دقیقه ۴۹ فرار این بازیکن با خطای بازیکن قزوینی همراه شد که با تشخیص داور پنالتی به سود استقلال اظهار شد. محمدی این ضربه را در دقیقه ۵۱ به گل دوم خودش و استقلال تبدیل کرد.

ادامه مطلب
نسل بعدی پردازنده اینتل احتمالا با نام Core 200 از راه برسد_تاشکن

شاگردان سعید دقیقی هر چند در نگه داری و گردش توپ حالت مناسبی داشتند اما نتوانستند در خط دعوا موقعیت های خطرناکی را روی دروازه استقلال تشکیل کنند و دفاع کم نادرست و مستحکم آبی پوشان اجازه نزدیک شدن به دروازه حسینی را به حریف نداد. در دقایق پایانی شمس آذری ها تلاش بسیاری کردند تا به گل برسند.

در شرایطی که قزوینی ها برای کم کردن فاصله روی دروازه استقلال دعوا می کردند، در دقیقه ۷۷ شاگردان نکونام صاحب یک ضربه کرنر شدند که این ارسال با ضربه سر محمدحسین مرادمند به گل سوم آبی پوشان تبدیل شد تا خیال سرمربی محروم استقلال که از روی سکوها تیمش را هدایت می کرد برای گرفتن سه امتیاز راحت شود اما این آخر کار نبوده است و اوضاع پیچیده شد.

تیم قزوینی که نتوانسته می بود در طول بازی از حملاتش منفعت گیری کند، بالاخره به خواسته اش رسید و در دقیقه ۸۳ روی ارسال از جناح راست و ضربه فراز امامعلی به گل رسید تا آبی پوشان دلواپس نتیجه پایانی بازی شوند. در شرایطی که استقلال تا این مدت از شوک گل اول خارج نشده می بود دو دقیقه سپس گل دوم را هم دریافت کرد تا اوضاع پیچیده شود و استرس بر آبی پوشان حاکم شود.

ادامه مطلب
تلویزیون با عوامل برنامه موفق «به افق فلسطین» خداحافظی کرد!

استقلال با سه گل توانست شمس آذر را ناکامی دهد تا تعقیب و گریز در هفته های باقی مانده در صدر جدول هم چنان با پرسپولیس ادامه داشته باشد. با پیروزی آبی پوشان برابر شمس آذر این تیم ۵۳ امتیازی شد و به صدر جدول برگشت. پرسپولیس هم با ۵۲ امتیاز در تعقیب آبی ها قرار دارد.



آیا این خبر سودمند می بود؟



دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع