خوش آمدید

خبر معاون صدا از راه‌اندازی رادیو بانوان تا سهم کودکان

خبر معاون صدا از راه اندازی رادیو بانوان تا سهم کودکان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرنگار فرهنگی ، درحالی که اخیراً مقدار مخاطبان برنامه‌های صدا و سیما توسط مسئولان وابسته در یک جلسه رسمی اظهار شد که در این بین روال افزایشی جلب نظر مخاطبان به برنامه‌ها در شبکه‌های گوناگون رادیویی نظر تعداد بسیاری را به خود جلب کرد.

گروهی از کارشناسان این اتفاق را درست وقتی که مخاطبان برای دسترسی به محتوای مورد نظر خود پلتفرم‌های مختلفی در اختیار دارند و به قول معروف می‌توانند از بین گزینه‌های گوناگون دست به انتخاب بزنند اصرار می‌کنند که روال افزایشی نقل شده در گزارش مورد نظر مسئولان سازمان صدا و سیما خبری خوش است که باید برای ادامه دار شدن آن برنامه‌ریزی کنیم.

علی بخشی‌زاده معاون صدا درمورد این اتفاقات تازه در معاونت صدا به خبرنگار تسنیم او گفت: آمارهای رسمی انتشار شده از سوی مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما خبر خوشحال‌کننده‌ای است که نمی‌توان به آن بی اعتنا می بود.

ادامه مطلب
بهترین تلویزیون های گیمینگ | برترین مانتیورهای مناسب بازی 2024

بخشی‌زاده این چنین در ادامه افزود: انچه که آمارها مشخص می کند اکنون  بیشتر از ۳۰ درصد جمعیت سرزمین مخاطب برنامه‌های گوناگون رادیو می باشند و ۲۸ درصد از همین جستوجو‌کنندگان، رادیو را از طریق رادیونماها می‌شنوند و تحتِ نظر دارند. دلنشین است بدانید که شبکه رادیویی آوا، بیشتر از ۱۹ درصد مخاطب دارد. 

این مقام مسئول درمورد سهم کودکان از برنامه‌های رادیویی او گفت: در نگاه اول کاملاً طبیعی است که کودکان کمتر مخاطب رادیو باشند اما این نوشته به معنی نفی سیاست‌گذاری‌های مناسب و بی‌توجهی به این قسمت جامعه برای مدیران صدای جمهوری اسلامی ایران نیست و برای چهره‌سازی در این عرصه و یقیناً تدارک برنامه‌های نشاط قسمت و سرگرم کننده نیز برنامه‌ریزی شده است.

ادامه مطلب
نوسازی معابر منطقه۹ تهران با بیش از ۱۲هزار تن آسفالت

وی اصرار کرد: اما از کارهایی که اکنون برای مخاطبان کودک و خردسال رادیو انجام شده می‌توان به پیگیری جدی برای وجود خانم عذرا وکیلی به گفتن یک گوینده موفق در عرصه کودک و این چنین خانم نشیبا است که به طور تخصصی و اختصاصی در این عرصه فعال می باشند انشاء الله در این عرصه اخبار خوشی انتشار خواهد شد.

جشنواره مستند رادیو ۴ اردیبهشت افتتاح می‌شود

بخشی‌زاده در ادامه گفت: در رابطه حوزه طنز و سرگرمی با برخورداری از چند برنامه در شبکه‌های دیگر و یقیناً پرداختن تخصصی رادیو صبا به این مهم، دیگر نیاز به راه‌اندازی شبکه‌ای رادیویی نیست. در این عرصه هم رشد قابل توجهی مخاطبانِ برنامه‌های سرگرمی و طنز رادیو داشته است و توانسته مرجعیت خودش را در برنامه‌های نشاط آفرین نگه داری کند و از طرفی همکاران خوبی را هم در این عرصه معارفه کرد. در همین شبکه رادیویی صبا باشگاه طنزپردازان طراحی کردند که روز به روز چهره‌های بهتری هم در این حوزه معارفه خواهد شد. 

ادامه مطلب
صدا و سیما درباره حواشی یک برنامه زنده تلویزیونی بیانیه داد

معاون صدا خبری از راه‌اندازی یک شبکه رادیویی داد که در حال بازدید است، افزود: مطرح شبکه رادیویی بانوان را به رئیس سازمان صداوسیما تقدیم کردیم و امیدواریم فرآیند آن طی شود. ایشان هم فرستادند نظر کارشناسی سیستم را بگیرند. امیدواریم سازمان صداوسیما به این نتیجه برسد رادیو بانوان را راه بیندازد که نیاز نیمی از سرزمین است. ورزش بانوان و مسائل خاص این اقشار در این شبکه پوشش داده خواهد شد. 

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

او در آخر این او مباحثه به ادامه همکاری بین سیما و صدا اشاره کرد و او گفت: رادیو و تلویزیون زیاد در سالِ قبل و فروردین‌ماه امسال با هم ربط داشتند. به گفتن مثال رادیو جوان و شبکه تهران با هم برنامه افطار داشتند و برنامه روز قدس هم تدارک دیدند که حکایت از یک برنامه‌ریزی‌های دقیق و هماهنگی کامل دارد. رادیو صبا و شبکه نسیم هم ربط تنگاتنگ و منطقی را جستوجو کردند و اصرار می‌کنم  این مسیر ادامه   دارد.

ادامه مطلب
گوگل ویس چیست؛ معارفه ویژگی ها + آموزش خرید_تاشکن

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع