خوش آمدید

تیم ملی فوتسال امروز «اوج» می‌گیرد

تیم ملی فوتسال امروز «اوج» می‌گیرد_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی فوتسال ایران امروز از ساعت ۱۷:۳۰ در دومین قدم خود در جام ملت‌های آسیا به مصاف بحرین خواهد رفت تا صعود خود را از گروه، با کسب یک برد قطعی کند.

شاگردان شمسایی در قدم اول خود روبه رو افغانستان به اندازه اولین دیدار دوره قبل مقتدر نبودند که دلایل گسترده‌ای پشت این مساله می بود. اولین مسئله در این عرصه تحول فضا می بود و مطابق با آنچه حسین طیبی در او گفت و گوی تلویزونی خود به آن اشاره کرد، رفته رفته بازیکنان هم با پارکت و سطح زمین ورزشگاه‌های تایلند آشنا خواهند شد و هم با شرایط توپ.

دومین مساله در این عرصه را می‌توان پیشرفت جدی فوتبال افغانستان دانست. ایران روبه رو افغانستان به معنانی واقعی شگفت‌زده شد و چند موقعیت به حریف داد؛ حریفی که با وجود لژیونرهای شاغل در لیگ ایران و مربی ایرانی، نحوه فکری کاملا متفاوت در ذهن فوتسال‌دوستان به وجود اورده است.

ادامه مطلب
سلبریتی های مبلّغِ «کوروش کمپانی» این فیلم را ببینند/ هنگامی یک دوبلور برای زیان مردم از تبلیغ کردن می گذرد!

در نهایت ایران توانست در قدم اول پیروز شود و اغاز قابل قبولی داشته باشد. اکنون اما در روبه رو حریفی نسبتا ضعیف‌تر از افغانستان قرار می‌گیرد و انتظار می‌رود بازیکنان ضمن آشنایی زیاد تر با شرایط زمین و سالن بتواند نسبت به روز اول نمیاشی بهتر اراعه دهد؛ نمایشی که تبدیل آمادگی هرچه بهتر و درخشش در مرحله های پایانی باشد.

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
فیلم های سینمایی روز 22 بهمن تلویزیون کدامند؟

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع