خوش آمدید

هنرمندان ,

هنرمندان درمورد «وعده صادق» چه نوشتند؟_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرنگار فرهنگی ، همزمان با حملات تنبیهی و عملیات گسترده پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی به‌واسطه دعوا به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران تعدادی از هنرمندان حوزه‌های گوناگون در قالب عکس و جمله به این عملیات عکس العمل نشان دادند؛

ابتدا وزیر ارشاد با انتشار کردن ویدئویی در صفحه توئیتر خود به این عملیات گسترده عکس العمل نشان داد: «قلْ بِفَضْلِ اللَّهِ وَبِرَحْمَتِهِ فَبِذَلِکَ فَلْیَفْرَحُوا هُوَ خَیْرٌ مِمَّا یَجْمَعُونَ؛ بگو: «به فضل و رحمت خدا باید خوشحال شوند؛ که این، از همه آنچه گردآوری کرده‌اند، بهتر است!»»

هنرمندان ,

جواد قارایی مستندساز ایرانگرد یکی از شاهدان عینی پرواز موشک‌های ایرانی به‌سمت سرزمین‌های اشغالی می بود. او در این رابطه در صفحه شخصی اینستاگرام خود در قالب یک داستان نوشته است: «با اسایش و نشاط در حال تشکیل ایرانگرد در ایلام با شنیدن صدای غرش موشک‌های ایران جان بر فراز آسمان پاک وطن.
سرافراز وطن.
یادمان باشد چه با حکومت قاجار باشیم چه پهلوی و چه جمهوری اسلامی، برای ماندن در دنیایی که کشورهایش حاضر نیستند خلع‌سلاح هسته‌ای شوند، باید هسته‌ای شویم.
تا این مدت مرگ مظلومانه نیمی از جمعیت ایران جان در جنگ جهانی را فراموش نکرده‌ایم. تا این مدت تجاوزات بی‌علت روس، انگلیس و آمریکا را به وطن فراموش نکرده‌ایم. تا این مدت مرگ ۲۰ هزار زن و کودک طی چند ماه توسط صهیونیست‌ها را که می‌گویند؛ “همه انسانها برای بردگی ما آفریده شده‌اند” فراموش نکرده‌ایم. تا این مدت نقش خون پاک شهیدان دلاور مام وطن بر خاک پاکش را فراموش نکرده‌ایم.»

ادامه مطلب
واکنش جبلی به فاجعه غزه/به زودی خبر محو اسرائیل از صحنه روزگار را پخش می کنیم
آخرین مطالب

هنرمندان ,

المیرا شریفی‌مقدم، مجری تلویزیون و گوینده اسبق خبر در عکس العمل به این اتفاق در توییتر نشان پرچم ایران را انتشار کرد.

هنرمندان ,

ژیلا صادقی مجری تلویزیون در عکس العمل به جواب موشکی ایران در شب قبل نوشت: می دونی چی شده؟ چند روز قبل، اون سبز کوچیکه به سفارت سبز بزرگه دعوا کرده. دیشب سبز بزرگه یه ذره سبز کوچیکه رو گوشمالی داده/ همین. اکنون هنوزم نگرانید؟

هنرمندان ,

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ایوب آقاخانی، نویسنده و کارگردان تئاتر و رادیو در عکس العمل به جواب موشکی ایران در شب قبل این عکس را با گفتن «# ایران» انتشار کرد.

هنرمندان ,

فاطمه افشاریان، مجری تلویزیون در عکس العمل به جواب موشکی ایران در شب قبل نوشت: «می‌خوای گریه کنی؟ گریه کن! بی‌پرورش!»

هنرمندان ,

محمدرضا شفاه، تهیه‌کننده سینما با انتشار کردن تصویزی از مزار سرلشگر شهید حسن تهرانی‌مقدم نوشت: «یه مرد می بود، یه مرد…»

ادامه مطلب
سعید آقاخانی فیلمی از «نون خ» جدید گذاشت

هنرمندان ,

امیرحسین خرمشاهی، تهیه‌کننده تلویزیون در عکس العمل به جواب موشکی ایران در شب قبل نوشت: «وعده صادق، همین و دیگر هیچ»

هنرمندان ,

راحله امینیان، مجری تلویزیون هم در عکس العمل به جواب موشکی ایران در شب قبل نوشت:

«رهبر انقلاب: دوره بزن در رو همه شده

بزنید، می‌خورید…»

هنرمندان ,

هادی حاجتمند، کارگردان و مستندساز در عکس العمل به جواب موشکی ایران در شب قبل نوشت: «۲۶ فروردین ۱۴۰۳ را تاریخ ایران بزرگ فراموش نخواهد کرد. فرزندان ایران در برابر جسارت یک رژیم نحس و پلید به کنسولگری و شهادت تعدادی از فرزندان ایران، اسرائیل را به آتش کشید»

نجم‌الدین شریعتی، مجری تلویزیون هم در عکس العمل به جواب موشکی ایران در شب قبل عکس زیر را به همراه آیه‌ای از سوره فصلت انتشار کرد:

هنرمندان ,

هنرمندان ,

حامد جعفری، تهیه‌کننده انیمیشن «بچه زرنگ» هم در عکس العمل به جواب موشکی ایران در شب قبل نوشت: «من فکر می‌کنم حتی اونایی که ناموافق سیاست‌های رایج سرزمین می باشند و یا حتی افرادی که با حاکمیت مشکل مبنایی دارند هم یک جایی ته دلشان حس غرور کردن»

هنرمندان ,

محمدحسین قاسمی، تهیه‌کننده سینما در عکس العمل به جواب موشکی ایران در شب قبل با انتشار کردن تصویری از مسجدالقصی نوشت: «و ماندگارترین سکانس…»

هنرمندان ,

و اما فضه سادات حسینی گوینده شبکه خبر در عکس العمل به جواب موشکی ایران در شب قبل نوشت: «هیچ‌زمان فکر نمی‌کردم ساعت ۴ صبح اینقدر با حال خوب خبر بخونم. همه همکارانم سراسر شوق و افتخار بودند از اقتدار ایرانِ جان الهی هزاران بار شکر»

ادامه مطلب
۲۷ بازیکن تیم ملی برای وجود در اردوی جام ملت‌های آسیا اشکار شدند

هنرمندان ,

مجید یحیایی مجری تلویزیون در صفحه مجازی‌اش نوشت: «نقطه‌ی آخر‌تان یک «یا علی» است ذکر «حیدر» رمز اغاز فناست؛ شرّ این ظالم به‌زودی کم شود درب این خیبر کلیدش مرتضاست.»

هنرمندان ,

علیرام نورایی به‌خلاف برخی از بازیگران و سلبریتی‌ها که درمورد هر اتفاق کوچک و پیش‌پاافتاده‌ای مطلب در صفحه مجازی خودشان انتشار می‌کنند، همزمان با عملیات گسترده سپاه علیه رژیم صهیونیستی با عبارت «اغاز شد…» یک بار دیگر سکوت را ناکامی.

هنرمندان ,

حامد سلطانی مجری تلویزیون در صفحه خودش از عبارت «یا حیدر» منفعت گیری کرد.

هنرمندان ,

محمود رضوی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون که این روزها سریال «موسی(ع)» را تهیه می‌کند با تصویری منقّش به وعده صادق، عکس العمل خود را به این اتفاق نشان داد.

هنرمندان ,

ملیکا زارعی مجری برنامه‌های کودک تلویزیون در صفحه مجازی خود نوشت: «امشب کودکان غزه در اسایش می‌خوابند و از فردا دنیا برای همین یک شب ناآرام چه فریادها سر خواهد داد.»

هنرمندان ,

حسین حقیقی خواننده کشورمان با مروری بر استوری‌های قبلی خود نوشت: این استوری را کی گذاشتم؟ ۵ آپریل؛ چی نوشتم؟ عاقبت آزاد خواهی شد به فروردین قسم.

هنرمندان ,

وحید یامین‌پور در صفحه مجازی‌اش نوشت: «انّ موعد هم الصبح؛ الیس الصبح بقریب.» محمد مسلمی هنرمند و بازیگر کودک و نوجوان با ذکر آیه‌ معروف «و مکروا و مکرالله و اللّه خیرالماکرین» به این اتفاق عکس العمل نشان داد. 

هنرمندان ,

حسن روح‌الامین، هنرمند نقاش هم با بازنشر یکی از آثارش با کپشن «علی علی» به این اتفاق عکس العمل نشان داد.

ادامه مطلب
رونمایی از دیوارنگاره علامه محمدتقی جعفری در مترو تهران

مسعود شجاعی طباطبایی از هنرمندان شناخته‌شده عرصه کاریکاتور که طی سال‌های تازه به‌گفتن یکی از هنرمندان فعال عرصه هنر مقاومت به مخاطبان معارفه شده است، در تازه ترین پست فضای مجازی ضمن انتشار کردن برخی از آثارش با نوشته مبارزه با رژیم صهیونیستی نوشت: «به‌امید زوال هرچه سریعتر رژیم جعلی.»

مهدی دادمان رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی نیز با انتشار کردن یک مطرح گرافیکی با عبارت «نصر من اللّه و فتح قریب» از عمل جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی سپاس کرد.

محمدرضا شاهمردی نویسنده و کارگردان تئاتر در تازه ترین دلنوشته خود با انتشار کردن متنی مزین به عکس شهید محسن صداقت از شهدای راه قدس نوشته است: «گریه‌های پسر کوچک این شهید را من دیدم. تا اکنون گریه و بی‌تابی فرزندان شهدایمان را دیده‌ای؟ داستان اشتیاق پسر شهید سامانلو برای دویدن سمت ماکت پدرش را شنیده‌ای؟ گریه و هراس‌های شبانه و ضجّه‌های آرمیتا دختر شهید رضایی‌نژاد را چطور؟ بی‌تابی مادران شهدایمان را دیده‌ای؟ دوست من که الآن یادت افتاده شعار نه به جنگ را سر بدهی، کجا بودی هنگامی رژیم کثیف صهیونیستی به زنان غزه تجاوز کرد؟ کجا بودی هنگامی فوج فوج مردم بی‌گناه منطقه را کشت؟ کجا بودی هنگامی سفارت ما در دمشق را زد؟ آنجا به اسرائیل نهیب زدی که نه به جنگ؟ بعد الآن هم ساکت باش و تماشا کن، این جنگ را ما اغاز نکردیم.»

سازمان هنری رسانه‌ای اوج هم با انتشار کردن پوستری در فضای مجازی در اولین عمل خود نسبت به حملات تنبیهی و عملیات گسترده پهپادی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی نوشت: «وعده صادق! وحشت از شما در دل‌های آنها بیشتر از هراس از خداست، این به‌خاطر آن است که آنها گروهی نادانند. (آیه ۱۳ سوره حشر)»

ادامه مطلب
اغاز مطرح کنترل هپاتیت B از پاییز ۱۴۰۳ - تاشکن

امیرحسین سمیعی خواننده و مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در قالب یک استوری برگرفته از آیات مبارک سوره انفال قرآن کریم نوشت: «وَمارَمَیتَ و لَکِنَّ اللّه رَمَی»

خیرالله تقیانی‌پور نویسنده و کارگردان سینما و تئاتر هم با انتشار کردن تصویری از شهید احمد کاظمی فرمود: «بسم اللّه القاصم الجبّارین…، گرگ‌ها خوب بدانند در این غریب / گر پدر مرد، تفنگ پدری هست تا این مدت.»

امیرحسین شفیعی کارگردان و تهیه‌کننده تئاتر و موسیقی هم با انتشار کردن تصویری گرافیکی از شهید سردار حاج قاسم سلیمانی به نگارش یک کلیدواژه اکتفا کرد و نوشت: «توکّلت علی اللّه.»

حمید نیلی مدیر تماشاخانه ایرانشهر هم با انتشار کردن یک عبارت آشنا که مزین به یک مطرح گرافیکی اختصاصی هم می بود، نوشت: «بسم اللّه قاصم الجبّارین.»

هنرمندان ,

و اما یاسر احمدوند، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در توییتر نوشته زیر را انتشار کردن داد؛ «در بالکن خانه نشسته‌ام سوره دخان بر لب دارم، به گل‌های سفید و قرمز شمعدانی‌ها نگاه می‌کنم و به آسمان فوت می‌کنم.»

انتهای مطلب/+

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع