خوش آمدید

فرنگی‌کاران ایران رقبای خود در تورنمنت کرواسی را شناختند

فرنگی‌کاران ایران در دور نخست قهرمانی آسیا پیروز شدند_تاشکن


به گزارش تاشکن

نمایندگان ایران در اغاز رقابت های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا روبه رو رقبای خود به برتری رسیدند.

ادامه مطلب
تیم ملی کوراش زنان ایران نایب قهرمان آسیا شد_تاشکن


به گزارش

خبرگزاری موج


، در اغاز رقابتهای ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ در بیشکک قرقیزستان، فرنگی کاران ایران روبه رو رقبای خود به برتری رسیدند.

در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز بعد از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۲ سجاد البیدهان از عراق را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی بعد از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر کرار البیدهان از عراق را ناکامی داد. وی در دور سپس به مصاف برنده کشتی بین حریفان چین و ژاپن می رود.

در وزن ۷۷ کیلوگرم امیر عبدی در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر روبه رو علی محمد ال عبوداح از عراق به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر ساجان از هند را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف برنده کشتی بین نماینده قزاقستان و آکژول محموداف دارنده مدال نقره المپیک و مدال های طلای جهان از قرقیزستان می رود.

ادامه مطلب
مایکروسافت به گمان زیادً درحال ساخت یک کنسول دستی ایکس باکس است_تاشکن

در وزن ۸۷ کیلوگرم ناصر علیزاده بعد از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر ۱ آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان را ناکامی داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف ماساتو سومی از ژاپن می رود.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده بعد از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر اسلام جان رحمت اف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در این مرحله به مصاف ارلان مناتبکوف از قرقیزستان می رود.




آیا این خبر سودمند می بود؟



دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

ادامه مطلب
ساروی اولین طلای کشتی فرنگی آسیایی را دشت کرد

اخبار تکنولوژی



منبع